“Super lekker maar wel aan de prijs!”
Beoordeling van H Bistro at Hansar Samui

H Bistro at Hansar Samui
Geclassificeerd als nr. 58 van 488 Restaurants in Bophut
Keukens: Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
8 oktober 2017 beoordeeld

H Bistro is het restaurant van het Hansar hotel en ligt min of meer aan het strand. Men heeft hier de keuze uit 'n Thais of internationaal menu. Vriendelijk personeel en een leuke ambiance. Wij hebben hier vaker gegeten en het is altijd top. Laatste keer o.a. zeetong gegeten en het was super. Flesje wijn vanaf zo'n 1500 Thaibath, ca 40 euro. Eten is aan de dure kant maar je krijgt wel waar voor je geld. Aanrader!

27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dertien jaar op rij komen wij op vakantie naar het
mooie Koh Samui! H- Bistrot stond jaren bij ons als restaurant aan de top, naast Zazzen en Chez François . Alleen de laatste is gebleven bij de beste. De menu waar we vroeger van ieder gerecht met fierheid een foto namen, was dit keer zeer banaal en zeker niet voor herhaling vatbaar. Alleen de prijs was onveranderd en hoog! Zeer erg af te raden!

19 oktober 2016 beoordeeld

H Bistro is het restaurant van het Hansar hotel en ligt aan het strand en het begin van een straat waar volop restaurants en kroegen liggen. Je kunt er Thaise specialiteiten en internationale gerechten bestellen tegen een voor Thailand stevige prijs. De kwaliteit van het gebodene is dat meer dan waard. Ambiance is prima, zeer servicegericht personeel. Alle hulde aan de keukenbrigade want zowel de kreeft als de tenderloin waren weer onovertroffen lekker. Wij komen in ieder geval weer terug!

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier klopt alles! Wat een goede sfeer en vriendelijke service. Hier begrijpen ze het van A tot Z. De kaart is zeer uitgebreid en werkelijk alles is lekker. Zelfs een mooi kindermenu. Prijs kwaliteit verhouding klopt. Ambiance een dikke tien!

29 september 2015 beoordeeld

We hebben hier diverse keren gegeten en het was voortreffelijk. Zowel de kwaliteit als de presentatie is klasse. Er hangt wel een prijskaartje aan. Voor 'n voorgerecht als carpaccio beef betaal je meer dan 20 euro pp, hier geen Thaise prijzen dus maar een ambiance die dat meer dan goed maakt.

Reizigers die H Bistro at Hansar Samui bekeken, bekeken ook

In H Bistro at Hansar Samui geweest? Deel je ervaringen!