Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.749)
Beoordelingen filteren
2.749 resultaten
Waardering van reizigers
2.102
492
111
27
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.102
492
111
27
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.749 beoordelingen
Beoordeeld op 28 februari 2018

Inmiddels regelmatig bij Hansar gelogeerd en we vallen in herhaling maar alles voldoet aan onze wensen. Mooie ligging, mooie kamers, goed sanitair, goed ontbijt, leuke beachbar, vriendelijk personeel en in de H bistro kan je voortreffelijk dineren. Europese prijzen in de H-bistro

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
1  Bedank Ben M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ingrid P, Guest Relations Manager van Hansar Samui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2018
Google-vertaling

Dear Ben M,

Thank you very much for choosing Hansar again and for taking the time to give us this excellent review.

We are truly delighted to read that you keep enjoying staying with us, our great location, amazing view and personalized service.
At Hansar our top priority is to provide our guest with a personalized service and unique experience.

We are looking forward to welcoming you back at Hansar Samui or in another property of our group.

Best regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 december 2017

Ik ben hier drie keer geweest en wilde graag nog eens genieten van de sfeer in de Hansar. Helaas. De sfeer is weg. De kamer zat vol met schimmel, het bed was vochtig, de gordijnen waren vol schimmel en de bedden doorgezakt. Het ontbijt is heel slecht geworden. De salami en ham staan ongekoeld te zweten en de keuze is beperkt. Nadat ik fotos van de schimmel had genomen werd me een andere kamer aangeboden. De dame die de kamer regelde draaide zich meteen om en zei nog dat ik aan het personeel moest vragen als er iets niet in orde was. Daarna draaide ze zich om en keek verder op haar gsm. De nieuwe kamer is iets beter in orde maar de geur van vocht hangt ook in deze kamer. Niemand van het personeel vraagt of het nu in orde is. Er is niemand die iets zegt en het is er bijna doods. De bar bij de pool is leeg in de avond. Je ziet aan alles dat er geen onderhoud wordt gepleegd. Heel jammer om te zien hoe dit hotel van top naar nop is gegaan. Er gaan echt zaken mis in dit hotel en ik hoop door deze review dat ze zich herpakken want de kwaliteit is momenteel below zero.

Verbleef: december 2017
1  Bedank IJsmeesters
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ingrid P, Guest Relations Manager van Hansar Samui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018
Google-vertaling

Dear Bjorn B,

Thank you very much for choosing to stay at Hansar once again and taking the time to write a review about us on TripAdvisor.

However, on behalf of Hansar, I would like to sincerely apologize for the inconveniences you faced during your last stay at our hotel. You can be assured that each of your comments have been taken into consideration and shared with the appropriate departments to understand what happened and we will look into the areas for improvement.

We would like to assure you that we constantly strive to achieve the highest level of hospitality while maintaining at an affordable and competitive price. We are truly disappointed that you did not receive the same experience that we have been awarded for in terms of service and product.

We truly hope that we will have the opportunity to welcome you again at Hansar Samui in order to show you that the experience you had was isolated and not indicative of the high standards and top quality we provide at our hotel.

Warm regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 oktober 2017

Wederom in Sept 2017 bij Hansar geweest en het was weer top. Mooie beachfront kamer, 'n goed bed en goede sanitaire voorzieningen. Goede hygiëne. Het hotel ligt aan het strand en aan het begin van Fisherman's Village waar je talloze restaurantjes vindt. Ze hebben een groot zwembad met uitzicht op zee en 'n mooie grote beachbar die de gehele dag geopend is. Strand is breed en meer dan genoeg ligbedjes. Personeel zeer vriendelijk en servicegericht. Zonder iemand te kort te doen onze speciale dank aan Jamille, snelle reactie bij onze 2e boeking en Perry, met dank voor de strijkplank!! Wij komen beslist weer terug! Aanrader.

  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank Ben M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 oktober 2016

Nu in september 2016 voor de 2e keer hier geweest en ik moet zeggen jammer dat het ontbijt zo tegenviel anders zou het de perfectie nabij zijn. We hadden kamer 3103, een beachfront kamer, die aan alle eisen voldeed. Mooie grote kamer, mooi sanitair, een goed bed ( nog steeds te laag ) en een fantastisch uitzicht. De hygiëne is goed en de vriendelijkheid van het personeel laat niets te wensen over. Vooral Yang?, Pinaka? en Toepenta? van de beachbar deden hun uiterste best om het ons naar de zin te maken.
De H-Bistro is van grote klasse, zelden in een aparte ambiance zo lekker gegeten .Hulde voor de keukenbrigade. Wat zwaar tegenviel was het ontbijt, voor ons de basis van de dag! De beperkte keuze hier is een 5* hotel onwaardig, behalve jam en eieren geen internationaal aanbod. Bij navraag bleek er wel kaas of ham te zijn maar daar moest je speciaal om vragen. Als je dat deed kreeg je na verloop van tijd een schaaltje met 3/4 plakjes ham of kaas, voor 2 personen, ....... Een beetje zielige vertoning. Desondanks komen we hier weer terug want de rest is top en dan gaan we wel ontbijten bij de buren, Anantara BoPhut, want daar snappen ze het wel!!

  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
3  Bedank Ben M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JF_Moracchini, General Manager van Hansar Samui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016
Google-vertaling

Dear Ben M,


Thank you for your good review concerning your stay at Hansar Samui. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us with our huge and comfortable rooms, friendly and helpful staff as well as great food at H-Bistro.

However, we are extremely dissapointed to read that our Breakfast did not meet your expectations. We have a buffet and "a la carte" menu. We provide our Guests with both Western and Asian food as well as with Organic eggs, Homemade Jams, Homemade Granola, Fresh Juices, Fresh Fruits etc. We really focus on providing top quality and homemade products. If our Guests have a special request, we always try our best to do it and to provide them what they want. Usually our Guests like our breakfast and and we truly regret that it did not meet your expectations.

We hope that we will have to opportunity to welcome you back at Hansar,

Best regards,


Jean-Francois Moracchini
General Coordinator and Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Wij kwamen hier toevallig voorbij tijdens happy hour (21u30 - 22u). We waren hier helemaal alleen, vriendelijk bediend, lekkere cocktails, extra portie popcorn ;-). Ideaal voor laat avond drankje. We loved it!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
1  Bedank Fien D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hansar Samui R, General Manager van Hansar Samui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2016
Google-vertaling

Dear Fien D,


Thank you for your excellent review concerning Hansar. We are glad to know that you enjoyed our Happy Hours and tasty cocktails.

At Hansar, our top priority is to provide the best quality and service for our Guests.

We are looking forward to welcoming you again,

Best regards,

Jean-Francois Moracchini
Assistant Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken