SALA Samui Choengmon Beach Resort(Choeng Mon)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 323 per nacht.

Novotel Samui Resort Chaweng Beach Kandaburi(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Outrigger Koh Samui Beach Resort(Bophut)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Chaweng Regent Beach Resort(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 461 per nacht.

Amari Koh Samui(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
ibis Samui Bophut(Bophut)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Impiana Resort Chaweng Noi(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Tongsai Bay(Bophut)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Peace Resort(Bophut)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 148 per nacht.

Sea Dance Resort(Bophut)(Heel veel waar voor je geld!)
24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gaaf hotel. Wij hadden twee kamers op bovenste verdieping (twee hoog) met uitzicht op zee in het centrale gebouw. Super service. Fijn personeel. Erg vriendelijk. Keurige kamers met alles er op en er aan. 200 meter van Fisherman's Warf. Kortom: Tophotel op super locatie. Een echte aanrader.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
10 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dikke 2 weken in Samui gelogeerd. In een woord: fantastisch! Prachtig hotel met groot infinity zwembad en aansluitend goed verzorgd strand. Kamer ruim en mooi ingericht met fraaie open badkamer. Opvallend was het grote balcon met een prachtig uitzicht op zee. We hebben diverse restaurants in het bij het hotel gelegen Fisherman's Village geprobeerd maar zijn al snel tot de conclusie gekomen dat het eten in het hotel verreweg het beste was. Zowel het ontbijtbuffet als het diner met een ruime keuze uit oosterse en westerse gerechten. Het personeel (receptie, restaurant, strandbad, kamerverzorging) was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig en dat allemaal met een brede vrolijke glimlach, een verademing!! Ook de activiteiten door het hotel aangeboden zijn verrassend zoals yoga en meditatie, fruit carving, monk Offering, allemaal prima door Yuie verzorgd! Dus voor ons een duidelijke aanrader en we denken met heimwee terug aan de hele crew van het hotel!! Joe en Marlene, Maastricht

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
29 september 2015 beoordeeld

Komen twee keer per jaar op Samui en zitten altijd in het Sheraton of de Anantara hotels. Niets mis mee. Bij ons laatste bezoek hadden we plotseling 7 nachten over omdat we elders niet tevreden waren over het gebodene. Via internet een beach front kamer gereserveerd in het Hansar hotel en, ik moet zeggen, we waren blij verrast met de kamer. Mooie kamer met grote inloopdouche, een mooi balkon/terras en een prachtig uitzicht over de zee en een prima, wel wat laag, bed. Met de hygiëne is niets mis. Ontbijt is goed en het personeel staat steeds voor je klaar. Er is een mooi groot zwembad aan het strand en een beachbar waar je van de vroege ochtend tot de late avond terecht kunt. Wij vinden de kwaliteit in de H bistro voortreffelijk maar hier hangt wel een prijskaartje aan. Er is buiten het hotel genoeg vertier in de vorm van restaurantjes en barretjes en je bent in no time in Chaweng Kortom dit hotel is een aanrader.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
24 april 2015 beoordeeld

Dit is ongelooflijk. Mooi design hotel, klasse, goede service. Ontbijt is uitstekend, eieren uit te kiezen die vers bereid worden en niet op het buffet liggen, verschillende koffies te kiezen in de prijs inbegrepen.
Top!!

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
20 april 2014 beoordeeld

Voor onze twintigste huwelijksverjaardag verbleven we 5 nachten in HANSAR SAMUI. Het is een erg mooi en modern hotel. Het verschil met de 5-sterren hotels naast de deur is m.i. erg groot. Het zwembad is proper en er zijn voldoende ligbedden. Alle medewerkers (receptie, bar, restaurant,...) zijn zonder uitzondering erg vriendelijk en competent. Het ontbijt is zeker voldoende en het eten is algemeen van goede kwaliteit. Ook de ligging vlakbij het toeristisch wandelstraatje is - voor enkele dagen - super ! Eén minpuntje : we verbleven eerst in een XL kamer aan het strand. Door het verkeer hier hebben we na één nacht al gevraagd om te verhuizen naar een XL-kamer in een ander deel van het hotel. Ook dit werd echter geregeld door de medewerkers. Vermijd deze kamers aan het strand en dan zit je hier heel goed.

Kamertip: Kies niet voor de XL-kamers aan het strand, wegens het lawaai van de straat. Ga eerder voor de kamers op de eerste verdieping van het centrale gebouw, met direct zicht op de zee.
  • Verbleef: april 2014, reisde met familie