“Ideaal voor cocktail tijdens happy hour”
Beoordeling van Hansar Samui Resort

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hansar Samui Resort
Beoordeeld als nr. 13 van 184 hotels in Bophut
15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier toevallig voorbij tijdens happy hour (21u30 - 22u). We waren hier helemaal alleen, vriendelijk bediend, lekkere cocktails, extra portie popcorn ;-). Ideaal voor laat avond drankje. We loved it!

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Hansar Samui R, General Manager van Hansar Samui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2016

Dear Fien D,

Thank you for your excellent review concerning Hansar. We are glad to know that you enjoyed our Happy Hours and tasty cocktails.

At Hansar, our top priority is to provide the best quality and service for our Guests.

We are looking forward to welcoming you again,

Best regards,

Jean-Francois Moracchini
Assistant Hotel Manager

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gaaf hotel. Wij hadden twee kamers op bovenste verdieping (twee hoog) met uitzicht op zee in het centrale gebouw. Super service. Fijn personeel. Erg vriendelijk. Keurige kamers met alles er op en er aan. 200 meter van Fisherman's Warf. Kortom: Tophotel op super locatie. Een echte aanrader.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
10 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dikke 2 weken in Samui gelogeerd. In een woord: fantastisch! Prachtig hotel met groot infinity zwembad en aansluitend goed verzorgd strand. Kamer ruim en mooi ingericht met fraaie open badkamer. Opvallend was het grote balcon met een prachtig uitzicht op zee. We hebben diverse restaurants in het bij het hotel gelegen Fisherman's Village geprobeerd maar zijn al snel tot de conclusie gekomen dat het eten in het hotel verreweg het beste was. Zowel het ontbijtbuffet als het diner met een ruime keuze uit oosterse en westerse gerechten. Het personeel (receptie, restaurant, strandbad, kamerverzorging) was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig en dat allemaal met een brede vrolijke glimlach, een verademing!! Ook de activiteiten door het hotel aangeboden zijn verrassend zoals yoga en meditatie, fruit carving, monk Offering, allemaal prima door Yuie verzorgd! Dus voor ons een duidelijke aanrader en we denken met heimwee terug aan de hele crew van het hotel!! Joe en Marlene, Maastricht

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
29 september 2015 beoordeeld

Komen twee keer per jaar op Samui en zitten altijd in het Sheraton of de Anantara hotels. Niets mis mee. Bij ons laatste bezoek hadden we plotseling 7 nachten over omdat we elders niet tevreden waren over het gebodene. Via internet een beach front kamer gereserveerd in het Hansar hotel en, ik moet zeggen, we waren blij verrast met de kamer. Mooie kamer met grote inloopdouche, een mooi balkon/terras en een prachtig uitzicht over de zee en een prima, wel wat laag, bed. Met de hygiëne is niets mis. Ontbijt is goed en het personeel staat steeds voor je klaar. Er is een mooi groot zwembad aan het strand en een beachbar waar je van de vroege ochtend tot de late avond terecht kunt. Wij vinden de kwaliteit in de H bistro voortreffelijk maar hier hangt wel een prijskaartje aan. Er is buiten het hotel genoeg vertier in de vorm van restaurantjes en barretjes en je bent in no time in Chaweng Kortom dit hotel is een aanrader.

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
24 april 2015 beoordeeld

Dit is ongelooflijk. Mooi design hotel, klasse, goede service. Ontbijt is uitstekend, eieren uit te kiezen die vers bereid worden en niet op het buffet liggen, verschillende koffies te kiezen in de prijs inbegrepen.
Top!!

• Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
20 april 2014 beoordeeld

Voor onze twintigste huwelijksverjaardag verbleven we 5 nachten in HANSAR SAMUI. Het is een erg mooi en modern hotel. Het verschil met de 5-sterren hotels naast de deur is m.i. erg groot. Het zwembad is proper en er zijn voldoende ligbedden. Alle medewerkers (receptie, bar, restaurant,...) zijn zonder uitzondering erg vriendelijk en competent. Het ontbijt is zeker voldoende en het eten is algemeen van goede kwaliteit. Ook de ligging vlakbij het toeristisch wandelstraatje is - voor enkele dagen - super ! Eén minpuntje : we verbleven eerst in een XL kamer aan het strand. Door het verkeer hier hebben we na één nacht al gevraagd om te verhuizen naar een XL-kamer in een ander deel van het hotel. Ook dit werd echter geregeld door de medewerkers. Vermijd deze kamers aan het strand en dan zit je hier heel goed.

Kamertip: Kies niet voor de XL-kamers aan het strand, wegens het lawaai van de straat. Ga eerder voor de kamer ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2014, reisde met familie
19 juni 2013 beoordeeld

Prachtig sfeervol hotel. Allemaal lieve behulpzame mensen in de bediening met een prachtige Thaise glimlach. Restaurant en poolbar zijn goed. Ontbijt perfect. Vanuit het hotel loop je zo Fisherman's village in waar alle fijne restaurantjes en gezellige barretjes zich bevinden...

Kamertip: Vraag wat de XL room betreft naar een kamer midden in het pand. Die kamers hebben t mooiste uitzicht ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Bophut in overweging
op 0,1 km afstand
Sea Dance Resort
nr. 5 van 184 in Bophut
539 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hansar Samui Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hansar Samui Resort

Adres: 101 / 28 Moo 1, Bophut, Koh Samui 84320, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Surat Thani > Koh Samui > Bophut
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 4 zakenhotel in Bophut
Nr. 10 spahotel in Bophut
Nr. 12 luxe hotel in Bophut
Nr. 12 hotel aan het strand in Bophut
Nr. 13 romantisch hotel in Bophut
Nr. 16 familiehotel in Bophut
Prijsklasse: € 137 - € 459 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Hansar Samui Resort 4.5*
Aantal kamers: 74
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Agoda, Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, Ctrip TA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hansar Samui Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hansar Samui Hotel Bophut

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?