Beoordeeld op 10 januari 2016 via mobiele applicatie

Dikke 2 weken in Samui gelogeerd. In een woord: fantastisch! Prachtig hotel met groot infinity zwembad en aansluitend goed verzorgd strand. Kamer ruim en mooi ingericht met fraaie open badkamer. Opvallend was het grote balcon met een prachtig uitzicht op zee. We hebben diverse restaurants in het bij het hotel gelegen Fisherman's Village geprobeerd maar zijn al snel tot de conclusie gekomen dat het eten in het hotel verreweg het beste was. Zowel het ontbijtbuffet als het diner met een ruime keuze uit oosterse en westerse gerechten. Het personeel (receptie, restaurant, strandbad, kamerverzorging) was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig en dat allemaal met een brede vrolijke glimlach, een verademing!! Ook de activiteiten door het hotel aangeboden zijn verrassend zoals yoga en meditatie, fruit carving, monk Offering, allemaal prima door Yuie verzorgd! Dus voor ons een duidelijke aanrader en we denken met heimwee terug aan de hele crew van het hotel!! Joe en Marlene, Maastricht

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 september 2015

Komen twee keer per jaar op Samui en zitten altijd in het Sheraton of de Anantara hotels. Niets mis mee. Bij ons laatste bezoek hadden we plotseling 7 nachten over omdat we elders niet tevreden waren over het gebodene. Via internet een beach front kamer gereserveerd in het Hansar hotel en, ik moet zeggen, we waren blij verrast met de kamer. Mooie kamer met grote inloopdouche, een mooi balkon/terras en een prachtig uitzicht over de zee en een prima, wel wat laag, bed. Met de hygiëne is niets mis. Ontbijt is goed en het personeel staat steeds voor je klaar. Er is een mooi groot zwembad aan het strand en een beachbar waar je van de vroege ochtend tot de late avond terecht kunt. Wij vinden de kwaliteit in de H bistro voortreffelijk maar hier hangt wel een prijskaartje aan. Er is buiten het hotel genoeg vertier in de vorm van restaurantjes en barretjes en je bent in no time in Chaweng Kortom dit hotel is een aanrader.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 april 2015

Dit is ongelooflijk. Mooi design hotel, klasse, goede service. Ontbijt is uitstekend, eieren uit te kiezen die vers bereid worden en niet op het buffet liggen, verschillende koffies te kiezen in de prijs inbegrepen.
Top!!

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 april 2014

Voor onze twintigste huwelijksverjaardag verbleven we 5 nachten in HANSAR SAMUI. Het is een erg mooi en modern hotel. Het verschil met de 5-sterren hotels naast de deur is m.i. erg groot. Het zwembad is proper en er zijn voldoende ligbedden. Alle medewerkers (receptie, bar, restaurant,...) zijn zonder uitzondering erg vriendelijk en competent. Het ontbijt is zeker voldoende en het eten is algemeen van goede kwaliteit. Ook de ligging vlakbij het toeristisch wandelstraatje is - voor enkele dagen - super ! Eén minpuntje : we verbleven eerst in een XL kamer aan het strand. Door het verkeer hier hebben we na één nacht al gevraagd om te verhuizen naar een XL-kamer in een ander deel van het hotel. Ook dit werd echter geregeld door de medewerkers. Vermijd deze kamers aan het strand en dan zit je hier heel goed.

Kamertip: Kies niet voor de XL-kamers aan het strand, wegens het lawaai van de straat. Ga eerder voor de kamers op de eerste verdieping van het centrale gebouw, met direct zicht op de zee.
  • Verbleef: april 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 19 juni 2013

Prachtig sfeervol hotel. Allemaal lieve behulpzame mensen in de bediening met een prachtige Thaise glimlach. Restaurant en poolbar zijn goed. Ontbijt perfect. Vanuit het hotel loop je zo Fisherman's village in waar alle fijne restaurantjes en gezellige barretjes zich bevinden...

Kamertip: Vraag wat de XL room betreft naar een kamer midden in het pand. Die kamers hebben t mooiste uitzicht.
  • Verbleef: juni 2013, reisde met vrienden