5 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 160
Hotels.comUS$ 153
Lol.travelUS$ 189
Beoordeeld op 2 augustus 2022

Hotel was ver boven onze verwachtingen!

Service was meer dan perfect, kamers waren mooi en ruim.
Hotel ligt op een prachtige locatie aan de rand van een berg.
Personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Alles was iets meer aan de prijs, vergeleken met de rest van het eiland maar dit was ook wel te verwachten gezien de sterren die het hotel heeft. totaal niet overpriced.

Kamertip: Wij hadden een kamer met zeezicht, dit is wel aan te raden omdat je aan de binnenkant van het hotel vrij beperkt zicht hebt
Datum van verblijf: juli 2022
Savoy Signature, Diretor-Geral van Saccharum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2022

Dear Mr. Ramon,
Greetings from Calheta!

First of all, we would like to thank you for your wonderful review regarding your recent stay at Saccharum hotel.
We are pleased to hear that you had a lovely stay and that our facilities, services and sea views met your expectations.
We hope to have the pleasure of welcoming you again in the future for a new “Saccharum Experience”.

Beoordeeld op 7 juli 2022

Een prachtig hotel, hele mooie kamers en zwembaden. Zeer goede voorzieningen en een fantastisch ontbijt. De kamers werden zeer goed bijgehouden. Erg vriendelijk personeel. Bij de beach bar staan bedden en Bali bedden gratis voor gasten. Een tipje: de muziek in de beach bar was erg eentonig. Behalve als de DJ er was. Een hele mooie locatie met prachtig uitzicht op bergen zee. Kortom een 10

Datum van verblijf: juni 2022
Savoy Signature, Diretor-Geral van Saccharum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2022

Dear Mr. Marcel,

Beoordeeld op 27 juni 2022

Perfect hotel met uitgebreid ontbijt, rust en uitstekende faciliteiten. Ook een strandbar aanwezig. Overal voldoende ligbedden bij zwembad waar reserveren gelukkig niet was toegestaan! Kamer iedere dag schoon en heerlijk uitzicht op zee.

Datum van verblijf: juni 2022
Savoy Signature, Diretor-Geral van Saccharum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2022

Dear Mrs. Kroon,

Beoordeeld op 15 juni 2022 via mobiele applicatie

Direct bij aankomst top ontvangen door professioneel en zeer vriendelijk personeel. Hotel ziet er mooi en trendy uit. Alles klopt aan dit hotel , zeer goede kamers, top ingericht, heerlijke douche en goede bedden . Restaurant is prima zowel (zeer uitgebreid) ontbijt als ook het avondeten. Personeel zeer vriendelijk en correct. Iedereen weet wat ze moeten doen om het jou naar je zin te maken . Ligging direct aan zee en met auto goed bereikbaar. Zwembaden zeer mooi , zelfs een infinity pool met prachtig uitzicht over de zee. Dit is een aanrader om te boeken als je Madeira wilt bezoeken en met auto te verkennen !!

Datum van verblijf: juni 2022
Savoy Signature, Diretor-Geral van Saccharum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2022

Dear Guest,

Greetings from Calheta!

We are pleased to hear that you had a fantastic stay in our hotel and that our facilities, food and the service provided by our team met your expectations.
We do hope to have the pleasure of welcoming you again for a new “Saccharum experience”.

Beoordeeld op 21 mei 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Warme ontvangst. Kamer nr 620 is super. Met zicht op zee. Alles was aanwezig. Als je kan neem dan Premium, het is de moeite waard. Je hebt zo veel voordelen. Kamermeisjes zijn niet allemaal even aandachtig en vergeten soms aan te vullen waar nodig. Maar als je er naar vraagt, geen probleem. Hygiëne is Top. We hebben eenmaal het restaurant geprobeerd en is aan te raden. Niets beter in Calhetta. Wij waren veel en soms ver onderweg, dus niet altijd op tijd terug. We hebben ook het avondbuffet uitgeprobeerd en is ook aan te raden. In de ontbijtzaal is het personeel ook niet allemaal even aandachtig. Maar het buffet= ongelooflijk. Alles is aanwezig en als je aan iets kan denken van niet, vraag het en je krijgt het. WE COME BACK!!!

Datum van verblijf: mei 2022
Savoy Signature, Diretor-Geral van Saccharum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2022

Dear guest,

Greetings from Calheta!

We are pleased to hear that you had a fantastic stay and that our facilities, services met your expectations and that our staff had a positive contribute for it.
On this opportunity, we would like to inform that our hotel has a modern design inspired in a sugar cane factory, which is waht makes our hotel so special and unique.
We do hope to have the pleasure of welcoming again for another “Saccharum Experience”.