5 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 203
Expedia.comUS$ 203
travelup.comUS$ 139
Beoordeeld op 28 augustus 2022 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier twee nachten maar het hadden er meer mogen zijn. Het hotel staat op een prachtige plek op een rots dat levert mooie uitzichten op zelfs op een waterval. Een zwembad tussen de druiven ranken hadden wij nog nooit gezien. Een hele rustige sfeer en super vriendelijke medewerkers. Wij verbleven in een prachtige suite met drie balkons .

Datum van verblijf: augustus 2022
Jessica Mendonça, Serviços ao cliente/atendimento van Quinta do Furao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2022

Dear guest,

Thank you very much for your positive feedback. We really appreciate it! We have indeed a really nice location with beautiful views! We are happy that you enjoyed it.
On behalf of our hotel's team I would like to thank you for choosing Quinta do Furão and hope to welcome you once again in the near future.
Kind regards

Beoordeeld op 31 mei 2022 via mobiele applicatie

Werkelijk alles is hier geregeld in dit prachtige hotel. Super gastvrij en al het personeel is even vriendelijk en behulpzaam. Dr kamer is van alle gemakken voorzien en het uitzicht fenomenaal. Je kunt er zelfs je vieze wandelschoenen schoonmaken.

Datum van verblijf: mei 2022
Jessica Mendonça, Serviços ao cliente/atendimento van Quinta do Furao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2022

Dear guest,

We really appreciate your positive feedback! We try our best for our guests to feel welcomed and like they are at home! Even the smallest details are really important.

Looking forward to welcome you again in a near future.

Beoordeeld op 17 mei 2022 via mobiele applicatie

Het is een geweldig hotel in een mooie omgeving. Het personeel is erg vriendelijk.
Alle kamers hebben zeezicht, en zijn zeer comfortabel.
De kamers zijn mooi ingericht en de bedden niet te hard.
Het ontbijt is erg uitgebreid en je kan binnen of buiten zitten.

Datum van verblijf: mei 2022
Jessica Mendonça, Serviços ao cliente/atendimento van Quinta do Furao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2022

Dear guest,

We really appreciate your compliments! We try to do our best for our guests to feel like they are at home. And it's always good to see that it paid off.

Looking forward to welcome you again in a near future.

Beoordeeld op 1 oktober 2020 via mobiele applicatie

prachtig hotel met mooie kamers. Goed onderhouden en uitzicht is bijzonder. Wij keken uit over de oceaan en bergen. Service is prettig. Ontbijt is prima. Bedden zijn ook goed. Diner is geweldig, flesjes wijn heerlijk en prima prijs/kwaliteit. Ook weer met prachtig uitzicht over de oceaan.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 8 oktober 2019

Alles was er top , zeer Vriedelijk personeel , een lekker en uitgebrijd ontbijt , mooie ligging van het restaurant en hotel , zeer veel wandelingen in een straal van 25 km , kan zelf gratis lunchpakket krijgen voor u uitstap
wij genoten van halfpension eten was lekker maar ! soms niet echt warm dat was spijtig
Dranken waren nog al prijzig , maar dat geeft onze vakantie zeker niet verstoort
Zeker een hotel om te boeken wie van rust houd en geen drukte
Was voor ons de 1 maal Madeira , volgende keer enkel ontbijt
Madeira is een zeer mooi eiland maar u mag geen hoogtevrees hebben Auto geboekt bij sunny cars
was dik in orde

Datum van verblijf: oktober 2019
Mara C, Gestor de Relações Públicas van Quinta do Furao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Dear Mr. Luc,
Thank you for taking the time to post your review and for your positive remarks.
Mara Calaça