“Te duur voor het geboden eten.”
Beoordeling van Restaurante Origens

Restaurante Origens
Geclassificeerd als nr. 7 van 11 Restaurants in Armamar
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een 3 gangen diner moet 25 euro worden betaald. Vooraf moet er gekozen worden tussen vlees of vis hoofdgerecht. We kregen aardappelsoep, konijn op toast en appelcake. Ik vond het eten heel simpel zonder bijzondere smaken. Eerlijk gezegd het geld niet waard.

Datum van bezoek: mei 2018

Armamar, Viseu District

Armamar, Viseu District
Peso Da Regua, Vila Real District

Lamego, Viseu District

In Restaurante Origens geweest? Deel je ervaringen!