“Lekkere pizza”
Beoordeling van Bom Garfo

Bom Garfo
Geclassificeerd als nr. 6 van 10 Restaurants in Armamar
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden zin in een pizza, en hebben hier op een woensdagmiddag geluncht. Pizza's kostten ongeveer 8 euro en zijn lekker en groot. Voelde keus en naast pizzas kun je er ook nog vlees of vis eten. Wel vonden we dat er te veel kaas op de pizza zat. Aanrader als je op zoek bent naar een pizzeria.

1 week geleden beoordeeld

4 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

4 weken geleden beoordeeld

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Bom Garfo bekeken, bekeken ook

Armamar, Viseu District

In Bom Garfo geweest? Deel je ervaringen!