Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooie kamer (met airco), deel van de kinderen enkel 2 bedden met kleine tussengang. badkamer enkel bereikbaar door kinderkamer en met piepende deur. Het eten: onoverzichtelijk maar na goede queeste wel lekker.
Heel vriendelijk personeel, niets op aan te merken.
We hadden online een half pension geboekt via Neckermann maar moesten elke dag nog drankjes aan tafel kopen ( zelfs water)
Extra betaald voor zeezicht: als ik op mijn tippen ging staan was dat inderdaad zo. Samengevat: teveel betaald voor wat we terugkregen. Dat ligt uiteraard niet alleen aan het hotel: te weinig info door Neckermann is misschien wel de grote boosdoener.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 8 september 2016 via mobiele applicatie

Het ontvangst was nogal vlug vlug en receptie kan niet goed engels (geen enkele griek ;)) kamer is in orde proper en werkende airco. Het ontbijt en diner zijn meer dan in orde! Veel keuze en showcooking. Altijd leuk. 1 ding: tijdens het diner word half pension en all in gescheiden! Je mag dus niet gaan zitten waar je wil. Dit kwam over dat half pension minderwaardig is en is dus geen goed systeem!
Sommigen van het personeel mogen ook wel vriendelijker.
Zwembad is in orde. Het eten in de bar is ok. Al raad ik wel aan om in de plaatselijke taverne iets verderop aan het strand iets te gaan eten. Goedkoper en beter!
Heel mooie uitzichten in het hotel

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het was een super aangenaam hotel! We zijn er met ons twee kinderen naartoe geweest met de bedoeling voor te luieren en te genieten. Als je idd uitstapjes wil doen ligt het wel heel erg afgelegen. Maar het resort is zo groot dat je je dagen wel omkrijgt met verschillende activiteiten. Animatieteam was super! Jong en oud werd geëntertaind :)
Personeel in het algemeen super vriendelijk! Lidia en Alexander hebben ons super goed bedient. Ze rennen constant heen en weer voor iedereen tevreden te stellen. Super gedreven mensen!
Bij aankomst brengen ze je ook nr je kamer en dragen je koffers!
Eten was heel gevarieerd. Ze werken met verschillende thema's dus dat is wel heel leuk. Van paella tot gyros tot taco's.. Iedereen lust altijd wel iets :) we hebben deelgenomen aan de bbq,was heel lekker, alleen jammer dat het betalend was voor all inn klanten. Je betaalt al genoeg voor dit verblijf.
Het enige minpunt was het zoutwaterzwembad. Het prikt enorm in de ogen. Dat vonden de kinderen minder en wij zelf ook.. Het voordeel was ook dat er veel verschillende zwembaden waren. Het 1 drukker dan het ander. We hebben er verschillende uitgeprobeerd.
Dit hotel raad ik iedereen aan wat graag op 'luie vakantie' wil gaan en genieten van het water en lekker eten!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 20 juli 2016

Niet aan te raden voor mensen die moeilijk te been zijn veel trappen en altijd van hoog naar laag en anders .niet klant vriendelijk
Verlichting tennis 15€ per uur
Overboeking van de ene kamer naar de andere en dat ondanks dat we al in december 2015 hebben geboekt , een Mechelaar boekte een week op voorhand en zijn kamer was in orde
Kamers : douchegel of badschuim werd niet aangevuld ,gangen luidruchtig .
Eten niet wow en altijd alles lauw
Pas om 7.30 buiten eten min puntje .
Een hemdje ( Marcel ) mag s'middags maar s'avonds niet want je kan haar van de oksels verspreiden , mensen met lang haar verspreiden dit de hele dag hoor pff .
Waren met 10 personen en buiten mag je geen tafels bij elkaar zetten om samen te eten . Zoute zwembaden .locker om je reiskoffer in op te bergen voor vertrek 2€

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 2 oktober 2015 via mobiele applicatie

Iberostar kent 2 hotels naast elkaar, panorama is het tweede hotel. Prachtig hotelcomplex, keuze uit half pension of all inclusive. Ruim opgezet complex met meerdere zwembaden en twee baaien en een zandstrand. Wij hadden vanuit NL een auto gereserveerd voor de duur van ons verblijf. Meerdere tours gemaakt, niet afhankelijk van OV. Hotels liggen niet in de directe omgeving van plaatsen. De services is voortreffelijk! Goed ontbijt en diner, genoeg keuzes. Tip: neem bij een winkel een topmatras mee, 2x 1 persoons, weegt bijna niets maar compenseert het wat stevige matras. Kamer met zeezicht en balkon is super.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner