21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een vakantie inclusief ontbijt geboekt en hebben met volle teugen genoten!!

Bij aankomst bij dit mooie resort werden wij verwelkomt door de vriendelijke receptionistes met een zelfgemaakte Icetea en een drankje met een zoete substantie. Na uitleg, werden wij met onze bagage naar onze kamer gereden. Ook hier werd alles nog even uitgelegd.

De kamer is prima! Wij hebben heerlijk op de bedden geslapen en ook de douche heeft een fijne goede straal. Daarnaast is er voldoende kastruimte en werkt de airco goed. Ook bij onze kamer hadden wij een zwembad dat wij met 5 andere kamers konden delen. De kamers en handdoeken worden elke dag verschoond.

Ook de rest van het resort is fijn en straalt rust uit. Er zijn bij beiden zwembaden genoeg plaatsen en ook heb je geen last van handdoekje leggers. Medewerkers komen elke dag langs met vers fruit en een koud handdoekje. Daarnaast is service aan het zwembad mogelijk.

Het strand is ook heerlijk om te liggen en het water van de zee is zeker goed op temperatuur. Ook daar is een barretje met de mogelijkheid tot bediening aan je bedje.

Het ontbijt is geweldig en ontbreekt aan niks! Van verschillende koffies tot 7 verschillende soorten eieren, vers fruit, sapjes, brood en ga zo maar door. Voor de lunch hebben wij een aantal keer aan het zwembad gezeten. Dit is inderdaad prijzig en de kaart is wat klein maar het eten is van goede kwaliteit. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het avondeten.

Daarnaast ook complimenten voor Yannis de sportleraar wie elke dag diverse lessen geeft zowel sochtends als smiddags en je daarbij echt weet de motiveren en daarnaast ook erg aardig is.

Ook hebben wij gebruik gemaakt van de wellness met een relaxing massage welke echt een aanrader is!!

Het resort ligt inderdaad wat afgelegen maar met een autootje is rethymon zeker prima te bereiken en dat is een echte aanrader. Ook kan je heerlijk eten in Panormos wat dichterbij het resort ligt!
Mocht je wat van Kreta willen zien, is een auto echt een aanrader.

Al met al zijn wij heerlijk tot rust gekomen door de fijne plek en het onwijs vriendelijke personeel en wij zullen volgend jaar zeker terug komen!!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
22 oktober 2017 beoordeeld

Onze vakantie was super in dit hotel!!!
Wij hebben heel veel lof voor Thanasis,Nikos de barman en Anthoula de hostess.
Voor mijn verjaardag was er ook een fantastische surprise aangeboden door Zacharias,daarvoor nogmaals heel erg bedankt.
Wij komen zeker terug en willen iedereen van dit prachtig hotel nogmaals danken voor de fantastische week dat we hier geweest zijn!!!.

Kamertip: Alle kamers zijn prima gelegen.
Verbleef: september 2017, reisde alleen
5 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel ligt op een mooie plek. Uitzicht op zee en er zitten twee ruime zwembaden bij. Verder kan je 's avonds genieten van de zonsondergang en is het buffet goed. Helaas was de badkamer minder. De bad/douche zag er verouderd uit, je kon niet lekker douchen zonder dat de hele badkamer nat werd en de knoppen van de kranen zaten los. Maar buiten de badkamer om hebben wij een heerlijk verblijf gehad. De bediening was bekwaam, gastvrij en in voor een praatje. Met name dank aan Damianos en Grigoris.

Kamertip: Een kamer met zeezicht geeft een extra toevoeging aan je verblijf.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Fthenou-Trouli V, Public Relations Manager van The Rοyal Blue, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dear Fleurpijpers,

firstly I would like to thank you for taking the time to post your review on Trip Advisor about your recent stay here, with us.

I would like to reassure you that all you have mentioned are taken seriously and are really helpful for our renovation plans.

It will be our pleasure to welcome you again in the near future!
Till then... happy Royal Blue memories!

Best regards

Virginia Fthenou Trouli
v.fthenou@royalblueresort.com

25 juli 2017 beoordeeld

Mijn man en ik gaan reeds voor de 5e maal na elkaar naar dit hotel. Van alle 5-sterren hotels die wij reeds bezochten is dit het beste. Er is nagenoeg niets op aan te merken: in 2015 haalde dit hotel een 10/10 (dit zegt genoeg). Wij danken ook speciaal Thanasis en Eirini voor hun uitstekende service een ook de nieuwe sommelier voor het helpen bij de goede wijnen.

Kamertip: Wij nemen altijd een kamer met een gemeenschappelijk zwembad dichtbij het hoofdrestaurant
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
13 juni 2017 beoordeeld

Het is een adults only hotel en dat merk je goed. Het hele hotel straalt rust uit, geen kinderen (nee, ik heb niets tegen kinderen), een minimum aan animatie (wat mij niet stoort), ...... Het hotel ligt rustig op wandelafstand (langs een laterale weg van de hoofdweg tss Chania en Heraklion) van het kleine dorpje Panormo. Het eten is in buffetvorm en is zeer goed van kwaliteit (af en toe mag het iets sneller aangevuld worden). Het personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig, de kamer was dik in orde. Het ligt tegen de rotskust, dus houdt rekening met trappen. De zwembaden zijn prima (op 1 na gevuld met zout water) en meestal zijn er genoeg ligbedjes en bedjes reserveren is niet nodig maar de mensen blijven het doen. Wat mij betreft is het hotel een aanrader voor mensen die rust zoeken in een goed, mooi kader met prima personeel. Doen!

Kamertip: veel verschillende kamers, dus zelf even kijken wat je precies wil
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner