Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is erg schoon en netjes, de kamer zeer ruim en hele goede bedden.
Het zwembad is goed maar veels te weinig parasols en tafeltjes bij de ligbedden.
Het eten vonden wij prima, genoeg keus en vooral ontbijt erg goed.
Als je van animatie houd is t goed daar maar wij willen graag s'avonds een dorpje in en dat is daar niet.
Strand netjes en schoon.
Mooi om te snorkelen.
Prima vakantie gehad maar voor ons niet meer zo toeristisch de volgende keer.

Datum van verblijf: oktober 2018
ParadiseHR1, The Paradise Team van Paradise Costa Taurito, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Geachte Renenmaan,

Bedankt dat je ons hebt gekozen voor het Paradise Costa Taurito Hotel om je vakantie door te brengen.

Bedankt voor het aanvullen van ons schone en opgeruimde hotel, de ruime accommodatie die aan u werd geschonken en het goede ontbijt in het restaurant.

We zijn blij dat je je tijd hier in Taurito met ons hebt genoten en we hopen je altijd weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Het Paradise-team

Beoordeeld op 6 december 2017

Dit hotel is aan renovatie toe. De lobby is niet uitnodigend evenals de pianobar en restaurant. Alles heeft een laag verf nodig en het meubilair is aan vervanging toe. De kamers zijn zeer ruim maar eveneens aan renovatie toe. Verf bladert overal af, meubilair oudbollig... De badkamer is er het ergst aan toe, bad helemaal geel/bruin verkleurd, vies gordijn, kranen mat van de kalk enz.... Toch blijf het een goed complex, kleinschalig en rustig. Er kan een juweeltje van gemaakt worden. Personeel was absoluut niet vriendelijk, eten is maar matig goed maar vooral koud. Ontbijt was dan wel weer in orde.

Datum van verblijf: december 2017
ParadiseHR1, The Paradise Team van Paradise Costa Taurito, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2017

Geachte Nanter T,

Bedankt voor het kiezen van de Paradise Costa Taurito en voor het nemen van de tijd om een opmerking over uw ervaring te schrijven.

Het spijt ons te horen dat uw perceptie van ons hotel niet zo groot was als we hadden gehoopt, ondanks de constante inspanningen van ons onvermoeibare personeel om de vakantie van al onze gasten zo onvergetelijk mogelijk te maken.

Uw vriendelijke opmerkingen zullen worden doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdelingshoofden voor hun overweging, bedankt voor het wijzen van deze zaken.

We verwelkomen u graag terug naar ons hotel.

Vriendelijke groeten,

Het Paradise-team

Beoordeeld op 25 mei 2016

het hotel paradise costa taurito is aan tophotel,zeer rustig en een rustig vakantie hotel in all- inclusief.vlotte bediening,vriendelijk,gedienstig en alles naar wens alsook zeer net en dagelijks onderhoud van kamers en gangen.
aanrader prijs kwaliteit top.

Kamertip: vraag een kamer aan de straatkant zo hebt u zicht op het paradise hotels en ressorts.
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 23 mei 2016

Voldoet niet aan verwachting. Kamers voldoen, zijn schoon en hebben fijne bedden maar keuze tijdens de buffetten is erg beperkt. Openingstijden van de barretjes in hotel beperkte openingstijden. Bij vertrek konden we ergens in de stinkende katakomben douchen onder een half functionerende douche waar het water niet weg liep en de gehele kleedruimte onder water stond. Op de momenten dat de WIFI het doet is het erg traag, bijna niet te gebruiken.
Personeel is overigens over het algemeen aardig & behulpzaam.

Kamertip: kamers zijn identiek.
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 18 december 2015

Prachtige Kamer met een uitzonderlijk mooi uitzicht ,
zeer variërende maaltijd buffetten ,
elke dag anders ,zowel 's morgens , 's middags als 's avonds ,
Nooit eens hetzelfde ,
GEWOON UITSTEKEND .
Komen zeker nog eens terug van de winterzon genieten .

Kamertip: Alle kamers zijn prachtig , goed bereikbaar , met een goed uitzicht er zijn geen mindere kamers .
Datum van verblijf: december 2015