“Parel in de bergen!”
Beoordeling van Restaurante Valle de Mogan

Restaurante Valle de Mogan
Geclassificeerd als nr. 1 van 293 Restaurants in Mogan
19 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker gegeten, uiterst vriendelijke bediening met deskundig advies. Bestelling gedaan via de foto’s van tripadvisor
Ontzettend genoten voor een hele redelijke prijs, complimenten voor dit sfeervolle kleine restaurant in de bergen.
Een aanrader waar we zeker terugkomen.

Datum van bezoek: mei 2019

29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Heel lekker en zeker een aanrader. Iets duurder maar zeer zeker aan te raden.

Datum van bezoek: april 2019
24 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genieten van het buiten zitten op een prachtige plek en natuurlijk van het heerlijke voedsel. Mooi opgemaakte borden met veel lekkere smaken. Wij kozen voor de mixed grill voor 2 personen en die was erg goed. Met veel vlees en een keur aan groenten aangevuld met krieltjes en “spaghetti” frietjes. Ook het nagerecht was mooi en lekker. De bediening zeer vriendelijk, de wijn goed, kortom een geweldig uitstapje en een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezoeken regelmatig dit restaurant. Het is een van de betere in de omgeving. Je hebt er een enig decor. Telkens is het een plezier om er te eten. De gerechten zijn een schilderij op je bord en super lekker. De bediening is enorm, de obers hebben superveel aandacht voor de gasten. Kortom, een restaurant om zeker eens te bezoeken .

Datum van bezoek: maart 2019
23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie, reserveren van belang. Tonijn in de sashimi van zeer slechte kwaliteit, vol met zeent, werd aan de chef-kok doorgegeven maar....... rest was prima. Schrale glaasjes wijn. Toetje prachtig maar we sharen !

Datum van bezoek: februari 2019
itanimuli, Director de Relaciones con Clientes van Restaurante Valle de Mogan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Apreciado,

No se lo que se refiere con el sashimi, le informo que el producto(atun) es local, fresco y de calidad.

The tuna is fresh ,local and good quality

Reizigers die Restaurante Valle de Mogan bekeken, bekeken ook

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Vecindario, Gran Canaria

In Restaurante Valle de Mogan geweest? Deel je ervaringen!