“Fantastisch eten en uitzicht”
Beoordeling van Restaurante Valle de Mogan

Restaurante Valle de Mogan
Geclassificeerd als nr. 1 van 277 Restaurants in Mogan
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier geluncht en samen een mixed grill gedeeld. Fantastisch! Een echte aanrader voor als je net wat “luxer” wilt lunchen. Ook aan het uiterlijk vertoon is hier wat meer aandacht besteed dan dat je elders op het eiland aantreft.

24 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een prachtig uitzicht op de vallei. We hebben gekozen voor een salade met avocado en gegrilde groenten. De huiswijn is een aanrader, wij kozen voor een witte wijn ( verdejo), deze was Heerlijk! Vriendelijke bediening.

24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke lunch gehad.
Prima tapas achtige gerechten.
Goede kwaliteit en fijne bediening.
Echt een aanrader.

26 oktober 2017 beoordeeld

Valle de Mogan is een vrij nieuw restaurant dat gebouwd is in de vorm van een soort pueblo met verschillende en huisjes. Het zit heel goed in elkaar en het is een restaurant in de (iets) hogere prijsklasse. Leuke bediening en heerlijke gerechten op een leuke manier gepresenteerd. We hebben een leuke avond gehad en heerlijk gegeten voor een iets hogere prijs. Prijs/kwaliteitsverhouding heel goed. Bij afrekenen kregen we nog 2 heerlijke rijpe mango's mee.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch restaurant op geweldige locatie weg van het toerisme. Zeer goede bediening, vriendelijk en oog voor timing. Echt een aanrader. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Reizigers die Restaurante Valle de Mogan bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

Playa del Ingles, Maspalomas

Puerto de Mogan, Mogan

In Restaurante Valle de Mogan geweest? Deel je ervaringen!