Netta M
Amsterdam, The Netherlands

Fantastisch!

Beoordeling van Hotel Hacienda De Abajo
5,0 van 5 bollen14 mei 2024 beoordeeld
Het was een fantastisch verblijf van begin tot eind! Al het personeel doet zijn uiterste best om je een onvergetelijke tijd te bezorgen. De service was geweldig en ze hebben oog voor de kleinste details. Prachtig hotel en paradijselijke tuin!
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 24 mei 2024
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en voor het delen van uw 5-sterren ervaring op TripAdvisor. We zijn ontzettend blij te horen dat u een fantastische tijd heeft gehad van begin tot eind.

Ons team doet er alles aan om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen, en het is fijn om te weten dat u onze service en aandacht voor de kleinste details waardeert. We zijn ook blij dat u heeft genoten van ons prachtige hotel en onze paradijselijke tuin.

We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met al onze genegenheid,

Team Hotel Hacienda de Abajo
Eerste emblematische hotel van de Canarische Eilanden
Pool & House
  • Priceline
0.2 km van Hotel Hacienda De Abajo
Zwembad
1.4 km van Hotel Hacienda De Abajo
Morning breeze comes from Aridane Valley viewed from patio Apartamentos Finca La Cruz in Tazacorte
0.3 km van Hotel Hacienda De Abajo
Mooie dingen te zien in de tuin
3.4 km van Hotel Hacienda De Abajo
        0.2 km van Hotel Hacienda De Abajo
          1.0 km van Hotel Hacienda De Abajo
          Meer hotels in Tazacorte bekijken
          Beoordeeld op 30 januari 2024 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel. Heel persoonlijk ingericht met oude kunst. Maar ook vol planten en liefde. Dat blijkt dan ook het hotel is al eeuwen in familiehanden.
          Wat heelijk. Rust. Fijn restaurant. Heelijk ontbijt. Heel behulpzaam en vriendelijke staf.
          Top.

Datum van verblijf: januari 2024
          Dirección Hotel Hacienda de Abajo, Director General van Hotel Hacienda De Abajo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2024

Geachte gast,

We waarderen oprecht uw mooie woorden en het vervult ons met vreugde te vernemen dat uw verblijf in ons hotel zo bijzonder en bevredigend was. Voor ons is het een eer om zulke positieve opmerkingen te ontvangen en te weten dat u de unieke essentie van ons etablissement hebt gewaardeerd.

We zijn trots op ons historische hotel, waar elke hoek doordrenkt is van liefde en zorg. Het verheugt ons te weten dat de persoonlijke decoratie, met antieke kunst en planten, heeft bijgedragen aan het creëren van een gastvrije sfeer voor u.

We zijn blij dat u hebt genoten van de rust die wij bieden en dat u ons restaurant en het heerlijke ontbijt zo op prijs hebt gesteld. Ons team streeft ernaar om een behulpzame en vriendelijke service te bieden, en het is bevredigend te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan op dit gebied.

Dank u wel voor het benadrukken van deze aspecten en voor het kiezen van ons hotel. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Als er iets is waarbij we u kunnen helpen of verbeteren voor uw volgende bezoek, laat het ons dan gerust weten.

Met al onze genegenheid,

Team Hotel Hacienda de Abajo
          Eerste iconische hotel van de Canarische Eilanden

Beoordeeld op 15 november 2020

Een unieke ervaring. Authentiek tot en met! Goeie sfeer. Enthousiaste medewerkers! Niets is hun teveel. Typische gerechten die gastronomisch en verfijnd gebracht worden. Voor de antiekliefhebbers een must qua inrichting: nog nooit dergelijke indrukwekkende collectie gezien op het hotel! Een absolute aandrader!

Datum van verblijf: november 2020
          Dirección Hotel Hacienda de Abajo, General Manager van Hotel Hacienda De Abajo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2023

Lieber Besucher:
          Wir danken Ihnen sehr für die Worte, die Sie uns in Ihrem Kommentar widmen. Ihre Zufriedenheit ist unsere größte Belohnung, denn das Glück unserer Besucher ist das Hauptziel der großen Familie von LA HACIENDA DE ABAJO..
          Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch, bei dem wir versuchen werden, Ihre Erfahrung noch zufriedenstellender zu gestalten.
          Wir senden Ihnen unsere besten Grüße.

Beoordeeld op 8 april 2019

Hét adres als je volledig in de watten wilt worden gelegd. Een luxe, tropische sfeer alsof je in een resort in Azië bent. Een voorrecht om rond te mogen dwalen tussen de prachtigste kunst en kostbaar antiek. Meer dan uitstekende keuken, meer dan prettig personeel. Heerlijk zwembad + een heet bubbelbad. Binnen twee minuten loop je naar het centrum van Tazacorte met z'n terrassen. Binnen vijf minuten rijd je naar de strandjes, de jachthaven en de boulevard van Puerto de Tazacorte, dat je trouwens ook via een wandelpad kan bereiken, in een halfuurtje. Hier kun je je ook vergapen aan de megalomane nieuwe betonnen cruisehaven, die er nogal stilletjes bijligt maar perfect is voor bijzondere foto's.

Datum van verblijf: april 2019
          Beoordeeld op 17 februari 2019

Deze leuke haciënda, geeft alles weer zoals het vroeger moet geweest zijn. De service is zeer goed, ongeacht dat we 3 keren hebben moeten vragen naar een werkende TV, maar gezien de andere uitdagingen was dit niet nodig.
          De rust, de ligging, de service zijn zeker de moeite geweest.

Datum van verblijf: februari 2019
          Beoordeeld op 6 mei 2018

In april 2018 logeerde ik acht dagen in Hotel Hacienda de Abajo in Tazacorte.
          Het was een fantastische week.Het hotelpersoneel is hartelijk en staat direkt voor je klaar bij vragen of problemen. Ik meldde, dat mijn safe defekt was en snel kwam een monteur het repareren.
          De kok verdient veel lof, want hij kookt niet alleen op hoog niveau, maar hij kon de gerechten aan mijn moeilijk dieet aanpassen. De maaltijden smaken heerlijk en worden als een kunstwerk gedecoreerd. Vaak met frisse bloemen. Het ontbijt biedt veel keus en is eveneen zeer goed.
          De hotelkamer is ruim en brandschoon. Intens genoten heb ik van de grote tuin. Een afwisselende beplanting van palmen, struiken en bloemen in verschillende hoogtes,die woekert tot het terras van de parterrekamers. Men zit beschut in de zon of schaduw. Ik zag grote bonte vlinders zweven, hagedissen en de vogels zongen (april!) uitbundig. Eens kom ik hopelijk terug, want in dit hotel wordt men verwend. Bovendien heb ik heimwee naar de tuin.

Datum van verblijf: april 2018