“Fantastisch!”

Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Restaurants in Ireon
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, fijne mensen en een geweldig uitzicht. Wat wenst een mens zich nog meer. Wederom een genoten!!

Panayotis H, Owner van To Kyma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2018

Thank you so much and we are glad you enjoyed your evenings with us! Hope to see you again soon, keep well and many Samos greetings !!!!

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De sardines waren hier 'uit de kunst' WOW! Zou hier zo weer terug gaan. Aanrader als je in de buurt bent!

Panayotis H, Owner van To Kyma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2018

Thank you for your kind words and we arebhappy you enjoyed your time with us! Keep well and hipe to see tou again one day!!

28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plekje net fantastisch uitzicht over zee. Gezellig terras met vrolijk gekleurde stoeltjes. Heerlijk eten voor niet veel geld. Aardige eigenaar met echte aandacht voor zijn gasten. Hier moet je zeker gaan eten!

8 juni 2018 beoordeeld

Een kok die het leuk vindt de klant een plezier te doen. Geef hem een aardappel, een ui, een ei en ander eten dat je mag, vertel hem wat je wilt en hij maakt er iets lekkers van.
De 'gewone' kaart is ook niet mis.daarnaast een prachtig uitzicht.

Panayotis H, Owner van To Kyma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2018

Thank you so much for your kind words! We hope to see you again soon!!!

3 juni 2018 beoordeeld

We kwamen hier terecht na een heerlijke wandeltocht. Onze gids stelde voor wat Griekse hapjes te bestellen en we kregen een fantastische schotel met de meest heerlijke smeersels en salades! Iedereen vond het heerlijk! Samen met het brood werkten we alles snel weg. Hierna kwam nog een schotel met heerlijk gekruide kip, idem dito. We hadden goed gedronken, ook bier en wijn en waren slechts 10 euro p.p. kwijt, ongelofelijk weinig! De kok was enorm toegewijd en kundig, ik kan alleen maar zeggen: gaat dat proeven. U zult niet teleurgesteld worden, eerder blij verrast!

Reizigers die To Kyma bekeken, bekeken ook

Pythagorion, Samos-Stad

Pythagorion, Samos-Stad
Marathokampos, Samos-Stad

In To Kyma geweest? Deel je ervaringen!