Beoordeling van Am Ziller

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

729nicot
Voorhout, Nederland
Niveau 1 bijdrager
1 beoordeling
“Verouderd huis met bemoeizuchtig toezicht”
Beoordeeld op 26 februari 2020 voor een verblijf in februari 2020
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Ronduit slecht ‘gerenoveerd’ appartement (er staat in 2018 gerenoveerd, niet te geloven) met gammele keuken waar keukenlades los zitten, bediening kookplaat zo los, Ikea borden die niet in de vaatwasser kunnen, steelpannen zonder steel, verlichting half kapot, bedden met foam dus altijd een kuil, badkamer met bad/douche die niet droog te houden is, dus altijd de vloer blank na een douchebeurt, versleten wasmachine (bonkt), alle deuropeningen op 1.80m (bukken!) en ‘s-avonds een wietrokers-lucht rondom het huis. Daarenboven een bemoeizuchtige bovenbuurvrouw (moeder van sleuteleigenaar) die zeurt over dat auto een meter verder moet staan, of voordeur wel goed dicht is en of we wel goed afval scheiden en tot overmaat van ramp naar onze dochter stond te schreeuwen (over de auto nota bene).

We betaalden € 1800 voor deze (krokus)week. Voor deze ouwe zooi ronduit een gotspe. Ben wel wat gewend en klaag niet snel, maar wij zullen hier nooit meer wat boeken, en Interhome mag wat aan de kwaliteit van haar aanbod, gastvrijheid van haar partners en privacy van haar gasten gaan doen!

Datum van verblijf: februari 2020
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.