“Kon mijn moeder maar zo goed koken!”
Beoordeling van Mama's Kitchen

Mama's Kitchen
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Votsalakia
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kon mijn moeder maar zo goed koken! Mama en Lisa zijn twee zeer lieve Griekse Australiërs. Met een groot hart voor koken en het hun gasten naar de zin te maken. Papa is op de achtergrond en maakt de beste vis die we ooit gegeten hebben (dorade). Ook de gevulde aubergine en de feta uit de oven zijn aanraders uit mama's keuken. Zeer de moeite waard, dus loop van te voren de supermarkt in en bespreek wat je wilt eten, dan ben je zeker van een plaatsje op het terras van het beste locale restaurant van Samos.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je echt grieks eten dan moet je hier wezen. Wel een dag van te voren bestellen wat je wilt. Wij komen hier al 3 jaar eten. Het is niet te vergelijken met de restauranten er om heen met hun toeristen menu's. Dit is echt authentiek grieks eten met de heerlijkste verse kruiden.

25 mei 2018 beoordeeld

Zoals Joost al heeft gezegd, het oogt niet gezellig maar heg eten is geweldig. Mama en dochter zijn erg aardig. Wij hadden de dorade vis en die was fantastisch gebakken. De vis was gevulde met knoflook en verse rozemarijn. Vooraf gegrilde aubergine en de Griekse salade. Heerlijke fles Rose voor nog geen E 7. We waren dus nog geen 20 euro op kwijt. Zeker een aanrader en wij gaan terug

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eetgelegenheid oogt ongezellig en heeft geen gedeelte aan het strand. Maar de kwaliteit van het eten bijzonder goed. Moeder en dochter runnen met bijzonder enthousiasme het restaurant en vader is druk in de keuken. Wij hadden kip-souvlaki en een gebakken Dorade. Zowel de kip en de vis waren prima. Verder was er een ruime hoeveelheid salade en frites op elk bord. Met een Saganaki vooraf en 1/2 karafje wijn erbij een heerlijke en goed betaalbaar alternatief. Men vraagt aan tafel wat je graag eten en maakt dat dan de volgende dag of dagen daarna graag klaar
Zeker de moeite waard als je de drukte van de bediening gezellig vindt

18 mei 2018 beoordeeld

Bij Mama's kitchen eet je echt traditioneel Grieks. Je wordt gastvrij ontvangen door Mama of door Lisa. De wijn mag je zelf uitzoeken in de bijbehorende supermarkt.
Het eten is geweldig, Mama en Lisa komen van tijd tot tijd gezellig even een praatje maken en de avond wordt afgesloten met een glaasje Samos wijn of Samos Ouzo, aangeboden door Lisa.
Polý nóstimo. Efcharistó polý.

Reizigers die Mama's Kitchen bekeken, bekeken ook

Marathokampos, Samos-Stad

In Mama's Kitchen geweest? Deel je ervaringen!