Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben van 5 mei tot 15 mei verbleven in dit prachtige hotel. Qua uitstraling is aan alles gedacht, alles is netjes schoon en wordt regelmatig vervangen/ververst. Tijdens onze aankomst werd onze bagage door een vriendelijke jongen naar onze kamer gebracht. Na aankomst besloten we van het all-inclusieve buffet te gaan eten. De keuze was reuze, maar wat ons direct opviel was dat het eten lauw of koud was, dit bleef onveranderd gedurende ons gehele verblijf. S’avonds zijn we wat gaan drinken, er is een beperkt keuze aan cocktails, wat begrijpelijk is. Er zijn veel engelsen op het resort waardoor je goed op je beurt moet passen, voor je het weet sta je een half uur te wachten omdat de Engelse gasten denken voor te mogen kruipen, als je er wat van zegt krijg je een grote mond. De bediening en personeel doet of ze niets horen/zien.

We hebben een auto gehuurd en hebben de omgeving verkent, dit is echt een aanrader! Vooral de westkant van het eiland, heeft een prachtige zee, en het is lekker rustig. Je kunt hier niet zonnebaden naar wel prachtige foto’s schieten. Ook hebben we de hoogste berg getrotseerd met onze auto, dit is een behoorlijk avontuur, de wegen zijn erg slecht. Maar wat een uitzicht! Ook rhodos stad en Lindos zijn aan te raden om eens te bezoeken.

Op Moederdag besloten we een room-service ontbijt te bestellen. De kosten voor de roomservice zijn 3,- euro, maar pas op! In tegenstelling tot het all-in menu moet je bij de roomservice alle producten betalen, dat staat namelijk niet vermeld op de kaart. Wij waren voor het ontbijt 32!! Euro kwijt, eerlijk gezegd vonden we dit een beetje oplichting. Hierover klagen bij de receptie heeft geen zin, ze doen er niets mee.

We hebben een dochter van 8 maand waarvoor het zwembadwater nogal koud was voor deze tijd van het jaar. Daarom besloten we met haar naar de indoor Spa te gaan. Bij aankomst werden we vriendelijk begroet door een dame. Eenmaal een bedje uitgezocht (er was niemand dus dat was niet zo moeilijk) kwam de dame naar ons toegerend met de mededeling dat baby’s niet toegestaan zijn. We moesten het indoor zwembad verlaten.

De laatste twee dagen besloten we gebruik te maken van de twee all-la-carte restaurants, het eten was prima, niet overdreven goed, maar ook hier werd weer getruced. Als je een drankje bestelde moest je deze na afloop betalen, ook frisdrank zoals cola moest betaald worden. Wij hebben samen 4 mixdrankjes gehad en moesten 29 euro betalen. Ook dit werd wederom niet vermeld.

Je kunt op dit resort gebruik maken van gratis internet, verwacht hier echter niets van. De snelheid is zo rond de 100kb. Een gemiddelde foto is zo’n 2 mb, dus reken maar uit. Het kost je 20 seconden om een foto te downloaden. Facebook op deze snelheid zit er dus niet in. Tegen forse bijbetaling kan de snelheid wel omhoog.

Kortom, een prachtige omgeving, mooi hotel, maar mijn advies zou zijn om niet all-in te gaan en lekker de restaurants op het eiland te verkennen. Hier kun je voor niet al te grote bedragen heerlijk eten. Tip: probeer Platanos in Vati. Het is werkelijk een gehucht waar je geen mens ziet, maar de eigenaar is werkelijk een wereldkok!

Heel veel plezier op rhodos!

En voor ouders met kleine kids.. neem een draagzak mee, niet alle plekken zijn makkelijk begaanbaar met een buggy hebben wij gemerkt.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
H_HOTELS, Guest Relations Manager van Princess Andriana Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Dear Maikel t,

We appreciate you taking the time to share your feedback following your recent stay at our Princess Andriana Resort & Spa. We are sorry to read that several things throughout your stay did not meet your expectations, but it would have been much appreciated and helpful if you had shared your concerns with our Management while in hotel.
Whilst we were pleased to learn that you appreciated the cleanliness of the hotel and the food variety at the restaurant, we are disappointed to note your concerns regarding the room service & the drinks at the a la carte restaurant. However, we try to be transparent in the information we provide on our website, so that guests can choose exactly what they need from the wide range of services offered, and so that no-one is surprised or disappointed on arrival.
We only hope to have the opportunity to serve you again in the future, since we would love to have you back, so we may better demonstrate the complete quality stay you expect and deserve.

Kindest regards,
Princess Andriana Resort & Spa

Beoordeeld op 27 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hebben vele all inclusieve 5 sterren hotels bezocht. Geen enkele is door ons als zo goed ervaren. Dit hotel overtreft alles.
Niets is de staf / crew teveel. Eten is goed. Zelfs op het strand gaat all inclusive verder dan andere hotels. Er zijn vele, vele zwembaden. Op het strand zijn de bedden en parasols overvloedig aanwezig en gratis! Hier wordt je nog als gast behandeld! Één minpuntje gevonden: de sauna mag alleen gekleed gebruikt worden. Nog een bijzondere notatie: het animatieteam verstaat haar vak. Voor de kleine alswel voor de grote gast. Princess Andriana.....TOP

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 oktober 2017 via mobiele applicatie

Afgelopen week een heerlijke vakantie gehad op Princess Andriana Resort. Het personeel is vriendelijk en servicegericht. Het hotel inclusief zwembad is erg schoon en het eten is er heerlijk. Wij verbleven met twee kinderen waarvan 1 baby op een standaard kamer en nog was dit ruim genoeg. Een aanrader ook met kinderen

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 21 oktober 2017

De kamer was groot en voorzien van mooie ingemaakte kasten en een groot bed! De badkamer is eveneens ruim en heeft alle comfort. Ruim terras.
Het personeel is heel erg vriendelijk en staan altijd paraat om het de klanten naar hun zin te maken. Thanks to all the staff, especialy to Theodora, Sevi en Alexandra!
In de bar word je steeds vriendelijk te woord gestaan door Renato, Aggelikie, Michaela en Mariana!
Het strand is makkelijk bereikbaar, is zeer proper en altijd zijn er ligbedden beschikbaar.
De Moonlight restaurant is een aanrader! Zeeeeer lekker en met bediening aan tafel.

Kamertip: Kamers met zicht op zwembad.
Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 oktober 2017

Het is al het tweede jaar op rij dat we onze vakantie doorbrachten in dit prachtige hotel en opnieuw hebben we er enorm van genoten. Zeer lekkere buffetten en veel variëteit in het restaurant en ook het Moonlight restaurant waar je 1 maal kan reserveren is de moeite waard. Al het personeel is zeer vriendelijk en zorgt er mee voor dat je een geweldige tijd hebt. In het bijzonder willen we Konstantinos bedanken die ons opnieuw zeer goed bediend heeft, ditmaal in het Italiaanse themarestaurant! Hij doet zijn job met plezier, dat zie je zo! Verder ook een dikke pluim voor het animatieteam die één voor één hun best doen om je een leuke vakantie te bezorgen. Nooit eerder hebben we zo’n goede shows gezien ‘s avonds! Kans is groot dat we er nog eens teruggaan…

• Verbleef: september 2017, reisde met familie