“Alles met citroen”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Moet slechte recensie die hier verscheen bijtreden,alles smaakt naar citroen.Tzatsiki smaakt naar citroen, gebakken courgette smaakt naar citroen.Kipsouvlaki
kon er door, maar vrij droog,geen ui,enkel paprika,geen. oregano, garnituur bestond uit maar liefst 4 staafjes courgette en wortel en dikke chips gebakken.Schrijf zelden negatieve recensie,maar niet goed is niet goed.Het is niet dat we geen ervaring hebben,want het is on 20ste bezoek aan Griekenland

Datum van bezoek: september 2018

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Taverne Hellas. We hadden als voorgerecht een schotel van diverse voorgerechten, variërend van o.a humus, rode visseeitjes, grote bonen en daarna een schotel van diverse visgerechten waarbij de calamaris heerlijk mals was. Hoewel het er druk was nam de patron de tijd om toch even een babbeltje met je te maken. Gaan er van de week weer terug om andere gerechten van de kaart te proberen

Datum van bezoek: juni 2018
10 mei 2018 beoordeeld

Geweldig gegeten en super vriendelijke familie
Ze hebben hier de echte Griekse gerechten waar me oma het altijd over had. Pastio, youvetsie, stifado en veel meer van dat lekkers

Datum van bezoek: mei 2018
25 april 2018 beoordeeld

We hebben ons huwelijk op Rhodos volbracht. Het feest hebben we samen met de ganse familie bij Stelios en Dimitra. Ze hadden hun restaurant helemaal versierd en het was net of we in een film beland waren. De Griekse gastvrijheid en het overheerlijke eten maakte dit huwelijk tot een sprookje. De ganse familie was overweldigd door het ontvangst van Stelios, Dimitra en hun kinderen. We waren in de wolken en hebben tot in de late uren gedanst en gefeest. Duizendmaal dank aan het voltallige team van Hellas.
Het was "a big fat Greek wedding", maar dan 1000 maal beter. We komen zeker en vast terug. Tot binnenkort.

Datum van bezoek: april 2018
23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een fantastische beleving. Lieve mensen. Goede bediening. En waanzinnig lekker eten. Echt een aanrader! En mocht je daar op zaterdag zijn probeer dan de geit. Nooit eerder gegeten maar echt heerlijk bereid.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Hellas Taverna bekeken, bekeken ook

Stegna, Rhodes-Stad

Afandou, Rhodes-Stad
Archangelos, Rhodes-Stad

In Hellas Taverna geweest? Deel je ervaringen!