“Kapel”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 32,82*
Vanaf
40-minuten durende Chania Sightseeing Tour door ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 dingen om te doen in Georgioupolis
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je daar bent moet je zeker even tot daar wandelen,het stelt op zich niet zoveel voor maar toch apart

21 september 2017 beoordeeld

Leuke wandeling waard. Lastig begaanbaar pad vormt een uitdaging, vooral in het donker... Mooie blik vanaf de kapel op Georgioupolis.

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er leuk uit, meer ook niet. Maar 't is geen must om 't te zien. Ondanks 't feit dat ik graag foto's maak, hoef ik dit niet perse in mijn fotoalbum te hebben.

1 augustus 2017 beoordeeld

Fijne wandeling naar dorp vanuit hotel naar het centrum van het stadje, langs de kust en naar de kapel in de haven. De moeite als je in de buurt bent ...

Bekijk meer beoordelingen
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitdagende wandeling, daarna genieten van het mooie uitzicht. De kapel is mooi en goed onderhouden. Maak deze korte wandeling niet op je slippers, ook zijn sommige stenen glad.

Reizigers die Agios Nikolaos Chapel bekeken, bekeken ook

Elafonissi, Chania Prefecture
Georgioupolis, Apokoronas

In Agios Nikolaos Chapel geweest? Deel je ervaringen!