“Heerlijk gegeten, leuke kaart en zeer vriendelijke bediening”
Beoordeling van Vasilikos

Vasilikos
Geclassificeerd als nr. 2 van 72 Restaurants in Georgioupolis
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een avond vol enthousiasme. Vriendelijke bediening, voldoende diversiteit en een mooi Grieks plekje.

25 juli 2017 beoordeeld

Mijn vrouw en ik en onze 2 dochters kwamen om 21:00 uur aan bij restaurant Vasilikos. Bom vol. Afspraak met Ellie, de eigenaresse, gemaakt om een rondje door het dorp te lopen en een kwartiertje later terug te komen.
Bij terugkomst inderdaad een tafeltje voor ons vrij. Al het personeel werkte zich een slag in het rond om ons zo snel mogelijk te helpen.
Heerlijk gegeten en gedronken voor nog geen 56 euros!!!!!!!

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie meerdere malen gegeten. Eten was heerlijk en de bediening super vriendelijk. Zeker een aanrader!!

6 januari 2017 beoordeeld

Bij Vasilikos kun je heerlijk eten 9mediterraanse en griekse keuken) ! Het is zeker de moeite waard om hier een hapje te gaan eten tijdens de vakantie.

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijke vers bereide pizzas gegeten. Even geen grieks voor de afwisseling, ze hebben wel griekse gerechten. Pizza werd mooi geserveerd. Erg vriendelijke bediening en lekker toetje en drankje gratis na. Het restaurant ziet er prachtig uit, met veel liefde en aandacht aangekleed. 1 minpunt wellicht. Beide kinderen hadden de kip souvlaki maar vonden deze niet lekker. Te dikke stukken, wat vreemde saus erover en een rijst erbij met weinig smaak. Maar pizzas zeker de moeite waard om te gaan eten.

Reizigers die Vasilikos bekeken, bekeken ook

Georgioupolis, Apokoronas

In Vasilikos geweest? Deel je ervaringen!