“ Lekker gegeten.”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier gaan zitten omdat het bij de buren (nr.1) vol was. Hier hebben we geen spijt van gekregen. Alebij een voorgerecht genomen en een hoofdgerecht. Mijn vriendin nam groentensoep die vol zat met vers gesnede groente en heerlijk gekruid was. De is de lekkerste groentesoep die ik ooit gegegen heb. Ik had een kaas voorgerecht wat heteest doet denken aan 4 mini kaassouflees. Deze wateren ook lekker. Als hooftgerecht had ik een ovenschotel van stoofvlees met aardappel bedekt met kaas. Lekker maar ook erg machtig. Mijn vriendin had lambchops. Zij kreeg een groot bord met een stuk of 6 lamskotoletten die heerlijksmaakten mede door de lekkere saus die erbij zat. Zeker Geen bittere smaak die je normaal zou verwachten. Zij kon kiezen voor gestoofde aardappel rijjst of friet erbij. Zij koos de friet die de bekende zelf gesneden friet is. Dit vind ik persoonlijk niet echt geslaagd want friet bakken kunnen ze in het buitenland meestal niet. Erbij hadden we als drinken een halve liter bier en een halve liter Rose. Toen we hier mee klaar waren zaten we vol en wilde de rekening. Maar we mochten nog niet weg. We kregen als toe van het huis ieder een schaaltje Cremè brelè en een kannetje met een sterk borreltje wat geen Uzo was( een soort Obstler). Dit was erg lekker. De schade voor deze avond was slechts 31 euro. Echt lekker gegeten voor weinig geld.

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Begrijp niet dat deze taverne zo hoog staat. De service was traag, onkundig en onvriendelijk. Alles duurde lang, moesten meerdere malen zelf om iets vragen. We wilden een soep vooraf, stonden er 6 op het menu. Bij bestelling bleek er maar 1 soep te zijn. Hoofdgerecht gevulde tomaat prima maar weinig smaak. Kinderen hadden spaghetti bolognese met de hele kruidnagels en jeneverbes nog in de saus.
Het servies van het voorgerecht werd niet afgeruimd en bij het opdienen van het hoofdgerecht vroeg een zeer norse serveerster of we onze lege borden aan de kant wilden zetten. 1 dame stond bij de bar continu niets te doen terwijl wij maar bleven wenken en de tafel vol vies servies stond. Wat een slechte service. We zijn al 10 dagen op kreta maar hebben dit soort onvriendelijk gedrag nog niet eerder gezien. Wij gaan hier nooit meer heen.

30 juli 2016 beoordeeld

Heerlijk grieks eten in een leuke omgeving. Wij zijn er meerdere malen naar toe gegaan. Leuk als afsluiter de raki en het toetje

19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier terecht gekomen voor lunch. Eten liet even op zich wachten maar geen enkel probleem. Hier wordt het eten met liefde en zorg klaargemaakt. Echt hoogtepunt tijdens onze Kreta reis en de prijs daarvoor is zeer schappelijk. Niet twijfelen maar hier eten als je echt goed eten waardeert.

16 september 2015 beoordeeld

Na wat slenteren door het stadje,met vele eet mogelijkheden,werden we verrast door dit toch wel naar je toetrekkend plaatsje,waar bovendien ,wel meer gasten aanwezig waren dan wat we al tegenkwamen bij de overige ,trouwens ook zeer toffe restaurantjes,op deze zwoele middag.
Zeer degelijke zelfs veel aangeboden lekkernijen,dus een goed gevulde kaart ,voor elk wat wils,en dit dan nog aan zeer deftige prijzen.
Wij hebben daar 5 zeer toffe gerechtjes gekozen een soort tappa schotel,deze waren elk zeer fijn,het heeft zeker gesmaakt,vlotte bediening,goede wijn ,deftige prijs,propere zaak,dus alles zo als men het zich wenst
We komen zeker nog eens terug

Reizigers die Valentino Taverna bekeken, bekeken ook

Georgioupolis, Apokoronas

In Valentino Taverna geweest? Deel je ervaringen!