“Lekker gezellig eten !”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime keuze, grote porties, niet duur, vriendelijk personeel ! Heel leuk om te zitten. Middenin het centrum.

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker gegeten in dit restaurant. De aardappel uit de oven was héérlijk en een goed alternatief voor frieten die overal geserveerd worden! De lamskoteletjes waren sappig en zeker voldoende. De bediening was niet echt vriendelijk en het duurde wel lang voor we ons eten hadden.

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk zaakje uitgebaat door een lokale familie. Vroeg om inktvisringen maar die maakten ze niet omdat dit moeilijk was omdat alles vers moet zijn. Dat bleek uit wat we kregen geserveerd! Overheerlijk!
Dit is hoe de Griekse keuken moet smaken.

13 juni 2016 beoordeeld

mooie inkleding van het restaurant tss. de planten en bloemweelde.
nemen het niet zo nauw met de bestelling ;zeg maar we maken er iets van op onze manier en presenteren het wel op een speelse manier.
kregen met zijn tweeen telkens iets anders dan bestelling maar het smaakte.
de griekse bijbestelde salade was niets speciaals;

1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig konijn heel veel ui, speciaal hierheen gegaan voor de Griekse keuken. Maar d'r stifafo, het konijn was ver zoeken. Heel veel ui, en vette friet. Maar we hadden ook een bief waar je dan weer niet omheen kan. Die was erg groot, dit was een goedmakertje tegen het konijn denk ik. Maar ook matige friet, of aardappel hoe ze het ook willen noemen. Ik heb veel liever dat ze eerlijk eten op tafel zetten dan dat dit zo moet. Maar we zijn nog niet weg, ik probeer dit wel in een echt Grieks restaurant.

Reizigers die Mythos Taverna bekeken, bekeken ook

Georgioupolis, Apokoronas

In Mythos Taverna geweest? Deel je ervaringen!