Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 2 augustus 2022

De kamer was ruim en netjes. Badkamer met douche en toilet. Tv op de kamer.
Het ontbijt was ruim en lekker vers. Croissantjes waren super lekker, gebakken ei met spek was top. Eitjes lekker gekookt. Koffie en thee in alle soorten en maten.
Bij het hotel kregen we twee dinerbonnen bij restaurant Studlers. Voorgerecht en hoordgerecht. Super lekker gegeten daar.
Verder kon je eletrische fietsen huren bij Bon-bon , echt een aanrader om door de duinen van Schoorl en Bergen te fietsen.
Bergen aan zee is zeker een aanrader om lekker uit te waaien of in zee te zwemmen.

Kamertip: Lift aanwezig voor minder valide .
Beoordeeld op 29 juli 2022

We hebben 2 dagen overnachting dit hotel met ontbijt. Het was goed verzorgd, kamer was schoon , wel eenvoudig ingericht . Bed sliep goed . Centrum van Bergen op loopafstand, gezellig een terrasje gepikt. Het was een prettig verblijf.

Kamertip: Rustige buurt op loopafstand van centrum Bergen
Beoordeeld op 22 juli 2022

Lekker bed is belangrijk, en dat hadden we hier zeker! Schone kamer met goede douche. Fijn dat er al een ventilator op de kamer stond, die nodig was met de extreme hitte. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Drie sterren hotel: niks mis mee.
Er worden fijne nieuwe fietsen verhuurd.

Kamertip: Kamers aan de voorkant hebben lekker veel schaduw door de hoge bomen in de straat.
Beoordeeld op 30 juni 2022 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk en zeer gastvrije mensen in Hoel Joli. Alles was schoon en zeer netjes. Ook was alles wat je verwachten kan aanwezig.
Het ontbijt is zeer compleet en meer dan genoeg.
Minpuntje is een glad matras op de boxspring, dus deze glijd er snel af. En de planken als nachtkastjes zitten vrij hoog ten opzichte van het matras en hebben scherpe punten dus opletten met aanstoten.
Maar alles bij elkaar een heerlijk Hotel en wij zouden zo terug gaan mochten wij weer in de buurt zijn.

Kamertip: Lekker eten bij Fabels.
Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 17 juni 2022 via mobiele applicatie

Fijn hotel voor alleengaanden, 25 % op de dagen dat ik in Joli zat.
Kamer eenvoudig maar goed prijs-kwaliteits verhouding.
Wel gefietst op mijn ebike, prachtige omgeving, lunch in een van de strandtenten. ( Hargen aan zee favoriet)
Ik kom zeker terug !
Groet Carla