Leg de laagste prijs van deze websites vast
Agoda.com
Beoordeeld op 22 juli 2022

Lekker bed is belangrijk, en dat hadden we hier zeker! Schone kamer met goede douche. Fijn dat er al een ventilator op de kamer stond, die nodig was met de extreme hitte. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Drie sterren hotel: niks mis mee.
Er worden fijne nieuwe fietsen verhuurd.

Kamertip: Kamers aan de voorkant hebben lekker veel schaduw door de hoge bomen in de straat.
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 30 juni 2022 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk en zeer gastvrije mensen in Hoel Joli. Alles was schoon en zeer netjes. Ook was alles wat je verwachten kan aanwezig.
Het ontbijt is zeer compleet en meer dan genoeg.
Minpuntje is een glad matras op de boxspring, dus deze glijd er snel af. En de planken als nachtkastjes zitten vrij hoog ten opzichte van het matras en hebben scherpe punten dus opletten met aanstoten.
Maar alles bij elkaar een heerlijk Hotel en wij zouden zo terug gaan mochten wij weer in de buurt zijn.

Kamertip: Lekker eten bij Fabels.
Beoordeeld op 17 juni 2022 via mobiele applicatie

Fijn hotel voor alleengaanden, 25 % op de dagen dat ik in Joli zat.
Kamer eenvoudig maar goed prijs-kwaliteits verhouding.
Wel gefietst op mijn ebike, prachtige omgeving, lunch in een van de strandtenten. ( Hargen aan zee favoriet)
Ik kom zeker terug !
Groet Carla

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 juni 2022 via mobiele applicatie

Uitstekende kwaliteit en service . Ontbijt was ook tot in de puntjes verzorgd....
Echt voor herhaling vatbaar!!!❤️
Dichtbij het centrum vlakbij het kunstenaarsdorp je, wat een fijne sfeer. Ik heb genoten tot en met

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 juni 2022

Op het randje van het geweldige centrum van Bergen (3 min lopen), hebben wij een prima verblijf gehad in Hotel Joli! Een ruime kamer, met balkon, badkamer met douche en bad, heerlijk ontbijt buiten op het terras! En in plaats van een minibar, in de lobby een 24/7 zelfbedieningsbar met fris, wijn, bier! Absoluut voor herhaling vatbaar!