Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Wij waren met 3 vriendinnen en hadden een heerlijk, ruim appartement met ligbad en douche.
Alledrie als een roosje geslapen (erg belangrijk als je 40+ bent).
Het hotel ligt in het centrum maar de straat is toch rustig. Dat is een enorm voordeel. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Bergen is een prachtig dorp met een mooie omgeving, vlakbij de zee.
Een aanrader als je een weekend lekker wil eten en drinken en van mooie natuur wilt genieten.
Op een elektrische fiets die te huur is via het hotel, zoef je makkelijk door de duinen. Erg leuk om te doen. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Super ontbijt altijd weer.
Hotel komen we vaker,vriendelijke mensen/personeel. Hotel is wel erg verouderd. Deze keer een bovenkamer het was er erg warm/benauwd. Airco of ventilator zeer groot gemis. Bergen zelf ook een zeer leuk plaatsje en super gefietst mooie omgeving.

Beoordeeld op 1 september 2019

We hadden de slechte recensies gelezen en waren ongerust om erheen te gaan, Hotel Marijke beloofde dat het goed zou komen na ons telefoontje. Het viel ons enorm mee, we hadden een royale kamer (junior suite) met prima bedden. Badkamer (douchen in een smal bad met hoge instap) kan moderner. Leuk terrasje erbij om de deur naar buiten lekker open te zetten. Wij hadden een cadeau-bon voor 2 nachtjes incl ontbijt en 1 x diner. Dat scheelt natuurlijk, we hebben geen hoge kosten gemaakt. Want om eerlijk te zijn, de prijzen zijn wel aan de hoge kant.
Personeel is niets op aan te merken, erg vriendelijk en behulpzaam.
Bergen is een leuk en gezellig dorp. Omgeving is prachtig!! Heerlijk om daar kilometers te fietsen naar Bergen aan Zee, Schoorl aan Zee, Petten.... Ook Alkmaar is met 15 minuten aan te fietsen. Leuke stad. We hebben echt heerlijke dagen gehad.

Kamertip: Er zijn grote verschillen in kamers en aan welke kant van het Hotel. Ons advies is, voordat je gaat, even navragen bij het hotel.
Beoordeeld op 31 augustus 2019

Hotel Marijke is een enorm verouderd hotel, met een gruwelijk ouderwetse inrichting, en zowel buiten als binnen heeft het al jaren geen likje verf gehad. De deurposten, ook binnen, zijn enorm kaal, ook kale, beschadigde plekken op de rode muren.
Een heel klein tv toestel hangt hoog in de hoek, geen mini bar, geen waterkoker, niks.
Wij hadden een 'comfort plus' kamer, je gaat bijna lachen om de uitdrukking.
En bepaald geen korting of voordeeltje, 236 euro voor twee nachten..
We zijn huiverig om dit nog eens te doen, want het ene Fletcher hotel is blijkbaar de andere niet. En dat kun je tevoren niet zien..

Kamertip: Durf dat niet te zeggen
Beoordeeld op 29 augustus 2019

Royale kamer met 2goede bedden en 1 minder goed
Terras bediening niet goed,we hebben er 2x gezeten,dat er geen ober kwam opdagen
Ontbijt buffet was prima,met veelsoorten brood en dranken
Omgeving was heerlijk om te fietsen,dorp Bergen erg gezellig met vele terrassen en winkels