Priceline
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
eDreamsUS$ 88
Vio.comUS$ 88
StayForLong
Beoordeeld op 7 september 2022

De kamers zijn compact, maar voorzien van alles wat nodig is. Het personeel is vriendelijk. Het ontbijt goed. Het hotel ligt heel centraal op loopafstand van winkels en restaurants. Er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt voor een schappelijke prijs.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 28 augustus 2022

Vriendelijke medewerkers in het hotel en restaurant Studler. Comfort kamer aan de straatkant, op de 2e verd. Bed was oké, staat aan de kop onder het schuine dak, daarom kan je niet rechtop zitten om bijv. TV te kijken. Op de TV alleen 1, 2 en 3 te zien. Ontbijt en diner waren goed.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 15 augustus 2022

Koelkast = Koelbox, aldus receptie. Tuurlijk, een koelbox met standen min-med-max!!! Wees eerlijk. Met warme weer was koelkast juist fijn geweest. Comfortkamer was niet echt comfort kamer of het moet de prima douche zijn geweest. Je betaalt extra, maar het extra is stuk.
Ontbijt (buffet) was prima, niks mis mee. Bediening was goed en aardig.

Kamertip: Een comfortkamer wil niet zeggen dat je comfort krijgt.
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 2 augustus 2022 via mobiele applicatie

We zijn een beetje teleurgesteld, we hadden toch wel wat anders verwacht van een "luxe kamer"

Wat we vooral erg vervelend vonden is de service van het restaurant. Zelfs op momenten dat het heel rustig was kwam het personeel nauwlijks naar ons toe om te kijken of we nog wat te drinken wilden. Eigenlijk continu liepen ze langs maar werd er amper naar ons om gekeken. We zijn zelf een paar keer naar binnen gelopen om te vragen of we nog wat te drinken konden krijgen.
Wij vinden dit ontzettend jammer zeker gezien er gekeken word naar je tafel, gelachen word naar je maar verder word er niet gevraagd of je nog iets wilt.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 11 juli 2022 via mobiele applicatie

Gezellig en knus hotel. Mooie ligging in Bergen
Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt. We hebben genoten.
1 tip van ons: plaats een iets beter koelkastje op de kamer ;)
Verder zijn wij tevreden.

Datum van verblijf: juli 2022