Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 91
TravelocityUS$ 89
Orbitz.comUS$ 89
Beoordeeld op 19 april 2022 via mobiele applicatie

Hotel mede uitgezocht vanwege de koelkast op de kamer. Deze was defect en is niet vervangen. Een aantal TV zenders werkten niet. Kamer was in orde, ontbijt en diner lekker. Maar moesten €4,80 bijbetalen voor de frites bij het 2 gangen diner? Frites horen er toch bij, en €4,80 is duur voor een klein bakje, 2 x gebakken frites. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt midden in het dorp, waar je niet gratis kan parkeren..

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 28 maart 2022 via mobiele applicatie

Kamer standaard wat klein en donker omat weinig daglicht naar binnen kan
Badkamer prima en ontbijt ook goed verzorgd
Dagelijkse schoonmaak pluspunt alsmede afgesloten fietsberging met Oplaadpunt fiets
Kamer gehorig
Bediening vriendelijk en gepaste houding

Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 januari 2022 via mobiele applicatie

Het was op zich een prima verblijf maar er zaten nogal wat minnen aan.

Min: De receptie/ontvangst is belangrijk denk aan goed aangegeven parkeerplaatsen ook als je eventjes komt inchecken. De incheck verliep rommelig.

Min: De kamer, er ontbraken nog al wat praktische elementen. Helemaal als je comfort plus kamer besteld

Min: Het ontbijt was karig, een vriendelijke lach of goedemorgen kon er niet vanaf.

Prima voor een nacht als je omhoog zit.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 6 december 2021 via mobiele applicatie

Wij verbleven 1 nacht bij dit hotel via Social Deal.
We hadden een arrangement met eten op de kamer.

Allereerst was het personeel vriendelijk, niks op aan te merken.
De kamer was netjes, wel echt giga warm, verwarming stond op heel heet. De douche is niet gemaakt voor lange mensen, mijn man paste niet onder de regendouche, heel jammer. De bedden zijn echt heel zacht en zijn twee individuele bedden, ook jammer.

Het eten was niet om over naar huis te schrijven. €4,50 voor een brood plankje, 1 tapenade en 1 kruidenboter en een half koud stokbroodje. de carpaccio was smakeloos, het hoofdgerecht en het toetje waren prima te doen.
Eten op de kamer heeft niet onze voorkeur, vooral niet op zo’n kleine kamer maar we begrijpen de situatie.

Voor een nachtje wanneer je veel weg bent is het best ok. Maar dit is niet de plek om romantisch een arrangement te boeken.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 18 november 2021

Kamer was best oke, behalve dat whirlpool het niet deed. Bedden schoven ook steeds uit elkaar en mijn kamer was niet schoongemaakt om 14.30 uur. Ontbijt was ook oke, jammer dat er geen buffet was. Kwaliteit avondeten in restaurant Studlers viel tegen; simpel opgemaakt en nauwelijks saus. De gangen kwamen veel te snel na elkaar, erg gehaast, terwijl ik een rustiger tempo had aangegeven. Ook dat de rekening niet op de kamer kan is erg achterhaald.

Datum van verblijf: november 2021