“twee keer goed gegeten”
Beoordeling van Restaurant Studlers

Restaurant Studlers
Geclassificeerd als nr. 23 van 34 Restaurants in Bergen
3 weken geleden beoordeeld

Studlers was voor ons het restaurant waar we konden gaan lunchen omdat wij verbleven in Hotel Joli (zelfde eigenaar), Wij hebben daar een prima twee gangen diner mogen nuttigen in de open lucht. Het was mooi weer en dan was het genieten. Personeel was vriendelijk en het eten was goed.

4 weken geleden beoordeeld

Hotel Breeburg geboekt met een arrangement bij Studlers. Mooi opgemaakte borden en heerlijk eten.
Ook voor mijn gezelschap vegetarische keuze.

13 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelofelijk slechte ervaring. De biefstuk stonk, en zag grijs.. Bediening liep ook niet lekker, meerdere malen dingen vergeten, rennen terwijl het niet druk was etc.
Nadien waren er 2 uit ons gezin ziek van.

26 juli 2021 beoordeeld

de reservering voor het diner was door hotel Joli niet door gegeven aan het restaurant, dus geen plek voor ons, we werden in een achteraf zaaltje gedumpt, naderhand werd het wat stiller in het restaurant en kregen we een betere plaats. Erg lang op het eten gewacht, en wij wonden het hoofdgerecht, heel erg minimaal, een halve vis, met wat saus en 3 stukje paprika en champignons en 3 stukje aardappel, dat is wel erg karig als hoofd gerecht.

Datum van bezoek: juli 2021
22 juli 2021 beoordeeld

Heerlijk gedineerd met mijn gezin. De porties zijn dusdanig klein dat onze zoon (8) na het eten nog niet uitgegeten was. Jammer dat het personeel niet een keer heeft gevraagd of alles naar wens was...

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Restaurant Studlers bekeken, bekeken ook

Bergen, Noord-Holland
Bergen, Noord-Holland

In Restaurant Studlers geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.