“Prima !”

Fletcher Hotel-Restaurant Marijke
Geclassificeerd als nr. 21 van 33 Restaurants in Bergen
Beschrijving: Het hoog aangeschreven Restaurant Marijke is het culinaire hart van dit hotel. U kunt in het à la carte restaurant genieten van culinaire hoogstandjes, van een uitgebreid ontbijtbuffet tot een smakelijke lunch of diner.
31 mei 2018 beoordeeld

Vriendelijke service, lekker eten en gezellige locatie. Prettig verblijf en mooie omgeving. Voor herhaling vatbaar.

26 april 2018 beoordeeld

Hebben gegeten met de primera actie. Keuze was erg beperkt en bij 1 van de schotels moest aanvullend salade en friet besteld wor berekend. Kwaliteit van het eten was prima. Bediening liet veel steken vallen. Tussen hoofd en nagerecht zat ruim 45 minuten !!

3 maart 2018 beoordeeld

Hotel Marijke is een prima hotel. Binnen ietwat gedateerd, maar dat vinden wij juist heel mooi. De bediening is vriendelijk en attent. Het ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Wij hebben eenmaal in het restaurant gedineerd en dat was echt heerlijk. Onze kamer lag in het gebouw tegenover de receptie. De kamer was mooi en ruim. De bedden heerlijk. Mooie badcel

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale plaats om te verblijven als je in Bergen bent. Vlakbij centrum. 7 minuten lopen. Betaalbaar hotel. Eenvoudige kamers, maar prima om te verblijven. Ontbijt is gemiddeld. Parkeren kan vlak bij hotel.

27 januari 2018 beoordeeld

Een kamer toegewezen gekregen waar je om binnen te kunnen komen eerst naast je bed moest gaan staan wilde je de deur terug dicht kunnen doen, en een douche waar je niet in kunt bewegen,
En dat terwijl je een upgrade van je kamer had gedaan. Niet mijn idee bij een paar daagjes relaxen.

Reizigers die Fletcher Hotel-Restaurant Marijke bekeken, bekeken ook

Bergen, Noord-Holland
Bergen, Noord-Holland

In Fletcher Hotel-Restaurant Marijke geweest? Deel je ervaringen!