28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit weekend weer eens een nachtje gelogeerd in een heerlijk hotel, waar wij met vrienden op een zwoele zomeravond op het terras dineerden. Het is voor een gast niet eenvoudig om een medium tournedos terug te sturen naar de keuken. Seignant/ rood was de duidelijk afgesproken wens. Het is dan echt jammer wanneer de keuken geen voorrang gaf aan de correctie. Na 20 minuten kwam de goede tournedos op tafel, waar de andere gasten inmiddels waren uitgegeten. Het kan beter!
Het is een extra tegenvaller als 's nachts een aan een dunne buitengevel gemonteerde airco te luidruchtig je uit de slaap houdt. Zeker op zo'n warme zomeravond waarbij het wenselijk was met open ramen te slapen. De klacht werd niet herkend. Kan toeval zijn.
NO AIRCO-B&B next time.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
23 juli 2017 beoordeeld

Toegekomen met de boot was het zo'n 10 min lopen naar het centrum en de Verdwaalde Kogel. Gezellige drukte en toch nog een plaatsje voor ons gecreëerd. Gegaan voor Toscaanse mosselen (mosselen niet zo kwalitatief, wel lekkere bereiding) en entrecote (top). Nog elders mosselen gegeten en ook daar de vaststelling dat ze dit jaar niet super zijn. Het restaurant van het hotel is alleszins een aanrader.
Ijsje zijn we om de hoek gaan eten, is een andere beoordeling ...

Kamertip: Hebben enkel het restaurant bezocht. Dit is alvast een aanrader. Kamers kunnen we dus niet beoordelen.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
10 maart 2017 beoordeeld

In de Oudhollandse vestingplaats Heusden welke is gelegen aan de Maas, dichtbij de Loonse en Drunense duinen en de stad 's-Hertogenbosch. Dit schilderachtige dorp met veel galerieën en zijn geschiedenis is de moeite van een bezoek waard. In de Verdwaalde Kogel kun je goed eten tegen betaalbare prijzen. De bediening is vlot en correct, parkeerplaats voor de deur.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
15 augustus 2016 beoordeeld

Gewoon hotel op mooie plek in mooi dorpje. We hadden klachten over onze kleine kamer en die werden heel goed opgelost door een andere kamer aan te bieden. Personeel is uitermate behulpzaam. Ontbijt is prima

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
1 juli 2016 beoordeeld

Hier zijn we met ons gat in de boter gevallen. Toppie service: vlotte bediening en super vriendelijk personeel. Wij hadden per toeval een super kamer, de anderen van ons gezelschap hadden een kleinere kamer, soms eng te noemen, maar dat namen ze met de glimlach er bij... het ontbijt, de picknick waren dik in orde en het avondeten was subliem! We hadden gekozen voor de formule: vestingarrangement 3 gangen. 3 keer konden we kiezen tussen telkens andere gerechten en we kregen 3 keer een heerlijk aperitief met telkens andere lekkere hapjes.

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Rauwerda, Eigenaar van Hotel In den Verdwaalde Koogel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2016

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien.
Monique en Auke Rauwerda