Beoordeeld op 10 maart 2017

In de Oudhollandse vestingplaats Heusden welke is gelegen aan de Maas, dichtbij de Loonse en Drunense duinen en de stad 's-Hertogenbosch. Dit schilderachtige dorp met veel galerieën en zijn geschiedenis is de moeite van een bezoek waard. In de Verdwaalde Kogel kun je goed eten tegen betaalbare prijzen. De bediening is vlot en correct, parkeerplaats voor de deur.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 15 augustus 2016

Gewoon hotel op mooie plek in mooi dorpje. We hadden klachten over onze kleine kamer en die werden heel goed opgelost door een andere kamer aan te bieden. Personeel is uitermate behulpzaam. Ontbijt is prima

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 1 juli 2016

Hier zijn we met ons gat in de boter gevallen. Toppie service: vlotte bediening en super vriendelijk personeel. Wij hadden per toeval een super kamer, de anderen van ons gezelschap hadden een kleinere kamer, soms eng te noemen, maar dat namen ze met de glimlach er bij... het ontbijt, de picknick waren dik in orde en het avondeten was subliem! We hadden gekozen voor de formule: vestingarrangement 3 gangen. 3 keer konden we kiezen tussen telkens andere gerechten en we kregen 3 keer een heerlijk aperitief met telkens andere lekkere hapjes.

Datum van verblijf: juni 2016
Rauwerda, Eigenaar van Hotel In den Verdwaalde Koogel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2016

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien.
Monique en Auke Rauwerda

Beoordeeld op 12 juni 2016 via mobiele applicatie

We komen hier al jaren. In de zomer is eten op het terras elke keer weer een feest(je).
Prima attente bediening informeel/correct. Heerlijke kaart met verzorgde gerechten. 4 gangen keuze menu genomen. Brabantse gezelligheid in de mooie entourage van dit vestingstadje.

Datum van verblijf: juni 2016
Rauwerda, Eigenaar van Hotel In den Verdwaalde Koogel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2016

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 4 juni 2016 via mobiele applicatie

We hebben hier een lekkere lunch gebruikt. We hebben genoten van de heerlijke asperges soep met buitengewoon lekker en vers brood. De bediening is vriendelijk, en het is heerlijk om te wandelen in dit gezellige dorpje met stadswallen. Het restaurant staat aan een gezellig pleintje met diverse andere eetgelegenheden.