Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.001)
Beoordelingen filteren
1.001 resultaten
Waardering van reizigers
607
312
51
15
16
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
607
312
51
15
16
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.001 beoordelingen
Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij, jong gezin met 2 kinderen(2 en 5 jaar), hebben hier 2 nacht verbleven ivm doorreis. De service is zoals je verwacht van een Golden Tulip. Gewoon goede service, vriendelijk geholpen, prima kamers, lekker ontbijt.

Enige echte minpunt was, wij kwamen later aan waardoor er alleen nog roomservice bestel kon worden. Aangezien wij 2 kinderen bij ons hadden die nog niet hadden gegeten hebben wij de roomservice gebeld of er een pizza of friet beschikbaar was. Dit ging helaas niet, De bestelde gnocchi (2 borden a €14,00 per bord) was echt niet lekker. Het leek wel alsof het net niet voldoende in de magnetron was opgewarmd waardoor de saus droog/klonterig was, en de pasta zelf de buitenring warm en zacht terwijl het midden van het bord koud en hard was. Kortom, een hele nare vlek op een schitterend verblijf.

Al met al toch 4*, het ontbijt de volgende ochtend heeft het ruimschoots goedgemaakt.

Dank voor uw gastvrijheid.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank oldno82
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Karin E, Responsable relations clients van Golden Tulip Lyon Eurexpo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018
Google-vertaling

Dear oldno82:

I thank you for taking the time to share about your recent experience with us.

While I am pleased to read that we met your expectations on several criteria, I am naturally saddened to read that your Food & Beverage experience fell short of your expectations; please receive my sincere apologies for that and your feedback has been forwarded to the relevant Heads of Department for action and correction.

Nonetheless, I trust we will have the pleasure to welcome you back at the Golden Tulip Lyon Eurexpo.

Kindest regards,

Thomas Crochet
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Netjes.Mogelijkheid tot koffie maken op de kamer. Aangenaam verrast op de badkamer waar alle toiletbenodigheden aanwezig waren , zelfs badjassen en slippers. Goede bedden. Enig minpunt was dat de airco niet kon geregeld worden en het ontbijt niet uitgebreid was. Geen broodjes en ook geen eieren of spek. Vriendelijk personeel. Hondje was welkom en gratis. Superbeveiligde ondergrondse parkeergarage en liften naar boven met code.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Vradam
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pauline M, Responsable relations clients van Golden Tulip Lyon Eurexpo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for the amazing rate ! I am glad to read that your stay has lived up to your expectations.

I am pleased to read that you enjoyed our room and facilities, as well as the hotel's environment. In fact our establishment is surrounded by parks and lakes which favors a pleasant and calm environment.

Please note that I have already shared your compliments with the rest of the team who was glad to welcome you.

I hope to see you again soon at the Golden Tulip Lyon Eurexpo.

Pauline, Community Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

Verbleef in kamer 718 van dit modern, groot en net zakenhotel. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt voor 17 euro, expressontbijt voor 9 euro mogelijk. Er is geen minibar (uit eco-overwegingen) maar wel 24/24u roomservice. Comfortabele en mooi ingerichte kamers met zeer goede bedden. Mooi uitzicht over de omgeving. De badkamer vrij klein maar modern en goed uitgerust. Op de kamers bevinden zich ook koffie- en theefaciliteiten. Gratis wifi die in de drukke uren (tussen 18 en 21 u) wel durft haperen. Kabelinternet is dan de oplossing. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik zou hier zeker terugkomen.

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank StinoBlanco
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pauline M, Responsable relations clients van Golden Tulip Lyon Eurexpo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

First of all, I would like to thank you for sharing your comment with us.
In fact, the return of our customers is very important. I am glad that you enjoyed your stay and that you were satisfied of your room and your meals. You should notice that a mini-bar produced more than 55% of the energy in the room, this is the reason why there are no minibar in ous establishement.

I am looking forward to seeing you again at the Golden Tulip Lyon Eurexpo.

Pauline, Community Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 augustus 2016 via mobiele applicatie

Met ons kantoor om de hoek ben ik een wekelijkse gast.
Zeer professionele mensen en een warm gevoel.
Een dubbele espresso bij het ontbijt zonder te vragen.... Ze snappen het hier.
Kamers zijn prima en het eten is goed.
Niet heel veel variatie en afwisseling in het menu, maar erg smakelijk.

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank jortkooistra
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 april 2016

De kamers in dt hotel zijn voor 4 sterren wat aan de kleine kant, kleine badkamer met toilet. Het personeel daarentegen is buitengewoon vriendelijk. In het weekend is het restaurant Cocoon helaas dicht maar je kunt er wel een hapje van de roomservice kaart eten van prima kwaliteit. Afgesloten parking onder het hotel. Hartloop faciliteiten vanuit het hotel.

Kamertip: Vraag een kamer au calme.... lekker rustig
Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Anna v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken