“Heerlijke paella en sangria ”
Beoordeling van Cheers Salud Na Zdorovie

Cheers Salud Na Zdorovie
Geclassificeerd als nr. 2 van 32 Restaurants in Playa de Fanabe
Keukens: Russisch, Spaans, Oekraïens, Internationaal
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke paella en sangria gegeten voor een prima prijs. Normaal zou ik hier voorbij lopen als ik naar de uitstraling kijk, maar het is een aanrader

10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net als de meeste restaurants een simpele uitstraling, maar we hebben heerlijk paella gegeten! Ook de sangria smaakte goed.

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hiervoor hebben we 20 km gereden om van de paella te proeven, de paella was overheerlijk. Ook de Sangria is super lekker, een echte aanrader! En voor de prijs moet je het zeker niet laten.

31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere paella en super vriendelijke bediening! Bazin komt aan tafel uitleg geven en maakt zelf de paella.
Ook de barraquito is uitstekend! En een digestif krijg je er bovenop

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ivm vele goede beoordelingen zelf ook gaan eten. Inrichting moet doorheen gekeken worden. Patatzaak uitstraling. Goede bediening door mevrouw zelf. Lekkere garnalen vooraf maar wel wat zanderig. Paella was lekker maar niet de beste. Helaas waren uit de grote garnalen bovenop t darmkanaal niet uit gehaald. Schelpen waren niet helemaal vers.

Reizigers die Cheers Salud Na Zdorovie bekeken, bekeken ook

Playa de Fanabe, Adeje
Tenerife, Canarische Eilanden

In Cheers Salud Na Zdorovie geweest? Deel je ervaringen!