“Heel lekker eten met een vlotte service”
Beoordeling van Tony Roma's

Tony Roma's
Geclassificeerd als nr. 19 van 33 Restaurants in Playa de Fanabe
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 januari 2018 beoordeeld

De ribbetjes zijn een aanrader!!! Vlotte en snelle service en een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding

18 september 2017 beoordeeld

Waar ga je voor naar een restaurant? Ik voor eten en een gezellige sfeer aan het strand. Het eten was zeer goed, voor ieder wat wils, wij samen allebei een hamburger.
Bij binnenkomst werden wij binnen aan een tafel weggestopt voor het raam. We konden niet op het terras zitten want dat was gereserveerd. De hele avond waren er overigens tafels vrij.

Verder vonden wij service en klantvriendelijkheid erg ver te zoeken. Wij hadden goed eten en weer weg idee. We voelde ons niet echt welkom. Na het eerste drankje wilde wij er graag nog 1, dit werd volledig genegeerd waardoor wij daar niet aan toe zijn gekomen.

Conclusie is dus. Lekker eten van goede kwaliteit, maar verwacht niet dat ze je een lach gunnen. De gezelligheid moet je zelf gaan verzorgen. Dus neem de ballonnen maar mee!

29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gelucht.
De ribben waren heerlijk en de salade ook.
En de service is gewoon ver te zoeken en de lach van de mensen die er werken ook.
Ik ga hier niet meer terug.
Wat wordt je hier slecht geholpen zeg.

TonyRomas_TF, Director de Relaciones con Clientes van Tony Roma's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2017

Guter Tag, wir sind sehr traurig, was passiert ist, sich auf Ihre Beschwerde an den zuständigen, vielen Dank für Ihren Besuch und Zeit.

24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als lunch wilde ik eens rustig zonder me te ergeren aan de nogal slome bedoening bij het hotel. Dus op naar Tony Roma's voor een ... flinke hamburger. En dan niet zo'n slap spaans dingetje maar gewoon een fatsoenlijke. En ik moet zeggen hij was heerlijk.
Zeker een aanrader als je eens eenevhte burger wil.

TonyRomas_TF, Director de Relaciones con Clientes van Tony Roma's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2017

Vielen Dank für die Zeit nehmen und schätzen unseren Service, wir hoffen, Sie bald zu sehen und wieder genießen.

7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Super malse spareribs en de steak met de gevulde gepofte aardappel echt een aanrader! De appeltaart was echt subliem en de smaken klopte helemaal, echt een aanrader.

TonyRomas_TF, Director de Relaciones con Clientes van Tony Roma's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd en het waarderen van onze service, we hopen u snel te zien en Tony Roma's weer te genieten.

Reizigers die Tony Roma's bekeken, bekeken ook

Playa de las Americas, Tenerife

In Tony Roma's geweest? Deel je ervaringen!