14 januari 2018 beoordeeld

Super verblijf met uitstekende appartementen/kamers. Gastvrije medewerkers die u proberen met alle vragen te helpen en van alle gemakken te voorzien. Het verblijf bevind direct aan de boulevard van Costa de Adeje en vanaf het dakterras heeft u een ver uitzicht over de promenade en zee. Schitterende zonsondergang of voor de vroege vogels zonsopkomst is vanaf het dakterras waarneembaar op een van de zonnebedden. Uitstekend ontbijtbuffet en eventueel diner wordt er aangeboden. Het zwembad is groot en er zijn genoeg zonnebedden aanwezig verspreidt over het gehele dakterras (vervelend voor jonge ouders, ook hier wordt er handdoekje gelegd). Tenerife is een prachtig eiland waar je van alles kunt doen, wij komen er graag.

Kamertip: kamers met uitzicht op de zee is een aanrader
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Munther M, Director General van Sol Sun Beach Apartments by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2018

Beste pascalv129,

Heel erg bedankt voor het kiezen van Sol Sun Beach voor je verblijf op Tenerife en voor het delen van je mening op Tripadvisor.

We zijn erg blij om te lezen dat u een uitstekend verblijf had in ons etablissement. Ons belangrijkste doel is om onze dierbare gasten volledig tevreden te stellen en we voelen ons heel gelukkig en trots om te weten dat we met jou hebben bereikt.

Het zou een genoegen zijn om je weer te zien in ons etablissement. Daarom blijven we volledig beschikbaar voor elke vraag of speciaal verzoek dat u mogelijk heeft gedaan om uw volgende verblijf nog beter te maken.

Beste wensen,

Munther Majed

26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer centraal gelegen appartementen in hartje Fanabe. Elke dag entertainment voor de liefhebbers. Dagelijkse schoonmaak en handdoekenwissel. Inrichting gedateerd. Keurige frisse badkamer met fijne douche. Kortom niks mis mee gewoon doen!

Verbleef: december 2017, reisde met familie
Paola M, Public Relations Manager van Sol Sun Beach Apartments by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2018

Dear Mrs. Mandy H,
We are delighted to read that you have enjoyed a fantastic holiday with us. We genuinely appreciate your kind words about our cleanliness staff, I will transfer your comments to them department. They will enjoy to know that you had had a memorable stay in Sol Sun Beach.

We are looking forward to welcoming you soon to Tenerife.

8 december 2017 beoordeeld

leuke ligging uitstekende locatie niet te groot perfecte om te flaneren op de boulevard leuke en goede eetgelegenheden in de omtrek goede en schone omgeving niet te druk en overal goede koffie en goed e winkels

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Paola M, Public Relations Manager van Sol Sun Beach Apartments by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2018

Dear Mr. Ron v,
It gives us great pleasure to know that we were able to satisfy you in every aspect of
your stay and thank you very much for choosing our resort for your holiday.
we appreciate your comments on our cleanliness services and our resort in general. I hope you could come back soon to Tenerife since We are looking forward to welcoming you soon to Sol Sun Beach.

15 november 2017 beoordeeld

Het hotel heeft veel appartementen, die zo zijn gesitueerd dat het toch een kleinschalige laagbouw indruk wekt. Een prachtig terras met uitnodigend zwembad en ruim voldoende ligbedden en parasols, voorzien van een attente bar

Kamertip: Het twee kamer appartement was ruim opgezet en gericht op 4 bewoners. Aan de achterkant van de kamer aan de Calle Londres (het verste van de boulevard af) was alleen zeezicht op een hoekje van het terras op de tenen. Groot voordeel van die plek dat er geen geluidsoverlast vanaf de boulevard was.
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International

Dear Mr. BertJ15,
Thank you for choosing our resort for your holiday at Tenerife and for the time spent to
share your review. We are glad to know that you enjoyed an overall pleasant stay with us and we appreciate your comments on our resort in general.

It would be a pleasure to welcome you again at Sol Sun Beach.

25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een week verbleven. Het hotel ligt lekker centraal in Costa Adeje. Als je bij het zwembad zit heb je toch niet de indruk dat het in een drukke buurt ligt. Kamer was prima in orde en van alle gemakken voorzien. Iedere dag schoonmaak door een zeer vriendelijke dame. Ook aan de receptie, s’morgens in de ontbijtzaal en in de snackbar aan het zwembad was men zeer vriendelijk. In de snackbar kon je kleine verse snacks krijgen tegen leuke prijzen. De zaterdagmiddag was er een demonstratie paëlla en sangria maken. Voor €4,50 kon je een goed bord en een vol glas nuttigen. Heerlijk. Voldoende ligbedden bij en om het zwembad. Helaas toch nog altijd vakantiegangers die al om 7 uur handdoeken leggen, en dan de halve dag er niet zijn. Voldoende restaurants in de omgeving. Overall prima hotel goeie ligging. Zeker aan te raden. Ps. Kreeg ook nog leuke attentie omdat ik jarig was met leuke verjaardagskaart. TOP.

Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
Paola M, Guest Relations Manager van Sol Sun Beach Apartments by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2017

Dear Mr. CokkieR,
Thank you for your preference in selecting Sol Sun Beach for your holiday and for sharing your view through TripAdvisor.

There is nothing more rewarding than knowing that our dedication has exceeded your expectations and knowing you have had had a memorable stay is very much appreciated. We genuinely appreciate your kind words about our cleaning staff, waiters and our resort in general. We will ensure that this personal feedback is communicated and that they are acknowledged for their efforts.

We hope to see you soon to the sunny Tenerife, since We are looking forward to welcoming you back.

Paola Martín