Opslaan

Rossum, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 98 beoordelingen

Beoordeeld op 5 juli 2021 via mobiele applicatie

Leuk park! Met de kärnten card heb je gratis toegang. Meerdere keren geweest tijdens onze vakantie, soms maar voor heel even zodat onze zoon van 2 even kon spelen daar. Er zijn 4 verschillende speeltuinen daar verdeeld over het park. Het is flink klimmen op de berg.
Er kan misschien iets beter op de dieren gelet worden. Er zat een gans en een schaap vast in het hekwerk en geen medewerker in de buurt om om hulp te vragen. Ook de kippen hadden behoorlijke kalkpoten. Maar de dieren hebben veel ruimte en toch kan je ze van dichtbij bekijken.
Ook het museum is leuk om een keer naar binnen te lopen. Een hoop opgezette dieren, leuk gedaan.

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 12 juli 2019 via mobiele applicatie

Als je je nou is een keer verveeld is dit een leuke activiteit om te doen. Vooral voor kleine kinderen is dit grappig. Er zit namelijk een speeltuintje bij en er zijn wat leuke kleinere activiteiten in het park te vinden. Maar echt wel ingericht voor kleinere kinderen.
Je komt er niet echt bijz. dieren tegen.. denk aan: Verschillende soorten bokken, alpakas, rendieren/herten etc.. Het park is gemaakt op een berg en je moet dan ook sommige stukken lekker omhoog lopen. Geschikt voor een rolstoel: Nee niet echt.. ik zou het je niet aanraden in iedergeval!

Veel plezier!!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een leuke activiteit om te doen. Een schattig wildpark waar de dieren ruime hokken hebben en waar je erg dichtbij de dieren kan komen. Stiekem nog best wel wat veel wandelen en klimmen naar zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Een wildpark waar we een heerlijke wandeling tussen herten, lama’s, varkens en schapen gemaakt hebben. Mooi gelegen op een bergheuvel. De thema ruimtes bevatten opgezette dieren uit Afrika en Canada. Leuk om rond te lopen en foto’s te maken. Al met al een leuk en betaalbaar uitje.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Toffe wandeling in prachtig domein, als aanvulling op andere activiteit, kids kunnen er een ijsje eten. Heel mooi opgezet privé park. Ikzelf hou wel niet van stuk opgezette dieren, dat waren er echt wel veel voor een privé collectie.

Datum van activiteit: augustus 2017