“Zonsondergang en heerlijk eten.”
Beoordeling van The Lookout Restaurant

The Lookout Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Kirkwood
25 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige lokatie voor dit restaurant. Wij kwamen aan vlak voor zonsondergang en genoten hiervan op het terras met een drankje.
De menukaart is uitgebreid. Het restaurant groot, maar gezellig.
Fijne bediening en heerlijk eten! Aanrader!!

5 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het belangrijkste van dit restaurant is het uitzicht, en dat is werkelijk spectaculair! Het eten vond ik ook zeer lekker (Charlie's beef filet special en de spare ribs).

Helaas geen dessert vanavond, want se stroom was uitgevallen.

31 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De moeite waard voor het geweldige uitzicht! Super plek! Eten was afwisselend maar veel frituur. Moet je zin in hebben!

2 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het uitzicht is mooi.
Het eten helaas matig.
In mijn tomatensoep zat bovendien een vreemde dikke haar. Bediening ook niet zo scherp. Jammer! De locatie is mooi en heeft potentieel.

6 december 2014 beoordeeld

Een heel mooi uitzicht.
Vriendelijke bediening.
De porties zijn meer dan voldoende en zeker niet te duur.
Voor een gezellig avondje en een gevulde maag zeker en vast een aanrader!

• Sfeer

Reizigers die The Lookout Restaurant bekeken, bekeken ook

Kirkwood, Sundays River Valley

Addo Elephant National Park, Greater Addo

In The Lookout Restaurant geweest? Deel je ervaringen!