“Goede italiaan”

Bediening niet zo vlot
Te weinig obers.
Wel vriendelijk!
Lekkere pizza
De pittige pasta is wel heel pittig
Kregen nog wat van t huis
5 personen 65 euro

13 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle uitgelaten beoordelingen ten spijt, bij ons had de chef waarschijnlijk zijn dag niet. Een aardig (edoch prijzig) bordje Italiaanse vleeswaren en kaas vooraf, waarvan de mozzarella (o.i. niet van buffelmelk) achterwege had mogen blijven. Een zodanig gepeperde pasta puttanesca dat je smaakpapillen tot stilstand kwamen. Mijn tafelgenoot genoot daarentegen ook niet echt van haar ongezouten penne met pesto, spek en ricotta. Ter afsluiting een espresso die je niet in Italië zou durven serveren. Er lijkt meer te worden ingezet op klantvriendelijkheid dan op de kwaliteit van het eten. Jammer!

12 augustus 2015 beoordeeld

We hebben hier in juni gegeten met 5 personen. Heerlijk terras en verrassend smakelijk eten. Aanrader!

15 juni 2015 beoordeeld

Tripadvisor geeft een hoge score aan dit restaurant. Het eten was zeer smakelijk, de bediening zeer hartelijk en de locatie is centraal. Ga er gerust heen u zult verrast zijn.

5 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervolle plek om heerlijke gerechten? Zeer schappelijk geprijsd! Knisperende salade, mooie pizza's, varkensvlees met salie, spaghetti arrabiata die op zijn best was. Zeer gastvrije dames in de bediening.

Reizigers die Claudio's Italian Restaurant bekeken, bekeken ook

In Claudio's Italian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!