Renate1512
Enschede, Nederland

Prima overnachtingsadres

Beoordeling van Best Deal Hotel
4,0 van 5 bollen30 mei 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ivm vroege vlucht om 06:15 uur hier overnacht. prima kamer en goede bedden, verder niet veel comfort maar heb het niet gemist. Goede douche en schoon sanitair.
Je bent in 5 minuten bij de parkeerplaats van het vliegveld.
Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Camera due letti
  • eDreams
Main Enterance
  • eDreams
Das Ostasien-Zimmer
4.8 km van Best Deal Hotel
Gratis parkeren
Alt Weeze - External view
1.9 km van Best Deal Hotel
7.5 km van Best Deal Hotel
14.9 km van Best Deal Hotel
Meer hotels in Weeze bekijken
Beoordeeld op 6 november 2018

Goede kamer. Incheck procedure is snel en gemakkelijk. Ook zijn de kamers schoon en netjes. Is prima voor 1 of 2 personen, al is het bed wat klein voor 2 personen denk ik.

Verder helemaal in orde en dichtbij het vliegveld

Kamertip: Dichtbij het vliegveld
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 6 oktober 2018

We waren in de buurt voor een festival en zochten een goedkope kamer.
Zo kwamen we bij best deal terecht.

-goedkoop
-gratis parking (vergeet wel niet je hotel ticket/bon achter je autoraam te leggen)
-Best wel ruime kamers voor deze prijs.

-/+
-Afgelegen
-Lawaaierig hotel/ niet goed geïsoleerd... tijdens ons verblijf wakker geworden van andere hotelgasten die op de gang aan het praten waren.
-incheck via een automaat. Bij ons ging dit prima, bij vrienden liep de automaat even vast.

-Niet teveel in detail kijken naar netheid. (stofnetten ect)
-Geen ontbijt in de buurt, maar wel mogelijk in Weeze zelf om ergens te ontbijten

=> Voor deze prijs zeker een ok kamer.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 27 april 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel simpel houdt er rekening mee dat het in de middle óf nowhere zit. Geen winkel in de buurt aan de overkant van de weg kun je de bus naar weeze bahnhof lekker pakken daar hebben wij ge dineert. Er gaat vanaf het hotel overdag elk uur een pendelbus naar weeze airport. Wij zijn wezen lopen met 15 min lopen ben je op de airport. De weg is niet zo veilig geen stoep te vinden dus we liepen aan de kant van een autoweg.
Verder had het hotel eem automagisch in en uitchek systeem heel handig.
In de kamer een douche toilet tv bed en bureau. Bed was klein net aan voor 2 personen en was keihard. Kraakt heel erg. En het hotel is heel gehorig. Maar prima voor een nachtje vergeet alleen geen eten en drinken dus

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 28 oktober 2017

Hotel op loopafstand van de terminal (15 minuten wandelen). Voldoende parkeergelegenheid. Goedkope kamers, maar daarvoor een prima kamer met goed sanitair en een prima bed. Ook lekker rustig. Geen ontbijt of restaurant. Puur gebruiken voor een overnachting bij een vlucht.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 17 juni 2017

Backto basic, geen tierlantijnen, maar gewoon een goed bed in een nette kamer. Slapen, en niet meer dan dat, zo kan ik het het best omschrijven. Op een steenworp afstand van Weeze Airport, en alhoewel de kamers een klein beetje gehorig zijn, heb ik absoluut geen last gehad van vlieglawaai, maar in plaats daarvan fluitend vogeltjes.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken