eDreams
Agoda.com
Gratis annuleren tot 04-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
StayForLong
ZenHotels.com
Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ook het derde verblijf is goed bevallen. Het hotel is vlakbij Weeze airport.

De kamers zijn voldoende groot. Het hotel en de kamers zijn schoon en goed onderhouden. En het personeel is uiterst vriendelijk.

Je kan hier prima verblijven!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 27 juni 2017

Ideaal hotel als je een vroege vlucht hebt vanaf vliegveld Weeze en liever een goede nachtrust hebt dan dat je midden in de nacht vanuit Nederland daar naar toe moet rijden. Netjes en schoon hotel, restaurant erbij. Zeer vriendelijk personeel en ze spreken Nederlands, super. Ook heerlijk in het gezellige centrum van Weeze met alles dichtbij.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 21 december 2016

Vriendelijke personeel, perfecte bed, goede badkamer, super heerlijke ontbijt met vers gebakken eitjes, zoals men ze wil. Prima plek, als men een late vlucht heeft en niet naar huis wil gaan rijden! Herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het was weer zeer goed.
Bij vetrek van vliegveld Weeze overnacht ik elke keer weer in dit hotel,ik wil niet meer anders.
Zeer goede prijs=kwaliteit verhouding.
Staff is zeer spontaan & vriendelijk.
Ontbijt eenvoudig maar goed
Een paar minuten van het vliegveld,dus de volgende ochtend super relaxt naar het vliegveld.geen stress van file's etc

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

Ook het tweede verblijf is goed bevallen. De kamers zijn netjes, schoon en goed onderhouden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt op circa 10 minuten van het vliegveld Weeze Düsseldorf. Voor het hotel is de bushalte naar het vliegveld. Tegen geringe kosten kan de auto bij het hotel worden geparkeerd. Het ontbijt is niet uitgebreid maar desondanks toch ruim voldoende.

Datum van verblijf: juli 2016