11 september 2017 beoordeeld

Restaurant met uitzicht op zee en met inzicht in wat de zee te bieden heeft aan lekkernijen. Vlotte bediening en gasten die er thuiskomen en terugkomen. Aangename sfeer en prestigieuze gerechten. De wijnkaart kan creatiever en is nu prijs-kwaliteit aan de dure kant.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
4 september 2017 beoordeeld

Op doortocht naar de landingsplaatsen hadden wij dit hotel uitgekozen voor een tussenstop. Wij verbleven er twee nachten met vrienden. Dit hotel is uitstekend gelegen maar is intern moeilijk om zich te oriënteren. De menukaart biedt enorme variatie. Vriendelijk personeel. Zeker voor een verblijf van korte duur aan te prijzen

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
9 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel heeft zeker charme; maar is toch wel duur voor wat het aanbiedt. De kamers zijn proper, bed en badkamer goed, voor de rest echter wat oubollig en bodem terras niet proper genoeg. In onze kamer was bv. het kluisje defect. We zeggen dit en de eigenaar antwoordt gewoon : "we weten dat, moet ooit eens vervangen worden. Maar U kunt ook vooraf betalen, zo hebt U geen kluis nodig om uw geld op te bergen..." Die heeft ook echt wel lef, hoor en hij denkt dat hij zo "uitstekende service" aanbiedt, terwijl hij gewoon uitgeslepen en onbeleefd is door zo te antwoorden. Het ontbijt is echt zeer lekker, met zeer goed brood en croissants, er is zelfs wat krokant spek, men vraagt ook of men een omeletje of spiegelei wenst, er zijn diverse vruchten en vruchtensappen, kazen, enz... Maar voor het overige hecht men hier teveel en overdreven waarde aan uiterlijk vertoon bij bediening ipv. gewoon ook echt uitstekende service te geven. De prijzen van aperitieven en gerechten zijn zeker te hoog voor wat men aanbiedt en voor dit soort hotel/restaurant. Het is niet omdat de chef een discipel van Escoffier is dat alles direct superprijzig moet zijn en het avondeten was meestal wel lekker, maar sommige schotels vielen ook echt tégen : de koude minestrone van mosselen en saffraan bv. : mini-formaat mosselen te gaar gekookt, te zout en véél te véél saffraan. Ook de dessertkaart was zéér beperkt, of je moest het in
een paar bolletjes ijs of sorbet gaan zoeken, wat niet voldoende is voor de keuken die de eigenaars doen betalen.
Het hotel ligt wel dichtbij de zee en je kunt er bv. 's avonds na het eten een prettige wandeling maken (als het weer wat meezit).
Voor het hotel zou ik 7/10 geven, voor het ontbijt een dikke 9/10, voor het avondeten 7/10.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
26 april 2017 beoordeeld

Op verkenning voor 4daagse fietstrips in mei en juni 2017 : hotel zeer centraal gelegen voor tochten langs de kustlijn, le Marais Vernier en Route du Cidre.
Felicitaties aan de patron en het personeel voor dit goed uitgebaat hotel : uitstekende keuken met de "Formule Gourmand" als aanrader, zeer uitgebreid ontbijt, comfortabele kamers (met uitzicht zee prachtig), mooie tuin (voor apero) met zicht op zee, afgesloten parking + maak een wandeling langs de kustlijn of door het pittoreske Villerville = zeer rustig !
Tot binnenkort met fietsvrienden ...

Kamertip: Alle kamers ruim en mooi - aanrader met zeezicht !
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
29 december 2016 beoordeeld

Als je voor de 5de keer dit hotel boekt zegt dit in feite genoeg,het is zowat onze 2de thuis geworden.En dat is niet alleen voor ons van toepassing,we zien telkens dezelfde mensen terug.Dat is het beste bewijs,het loont de moeite.Echt een aanrader.

Kamertip: Reserveer meteen een tafel in het restaurant bij booking.
  • Verbleef: december 2016, reisde met familie