“Gewoon goed en vriendelijk geprijsd. ”
Beoordeling van Auberge des Marronniers

Auberge des Marronniers
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Lanquais
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We lunchten er op een doordeweekse dag. Het restaurant zat gezellig vol met bijna allemaal Fransen. De waardin noemde het menu van de dag en vroeg of we er rode wijn bij wilden. Ze bracht even later een karaf heel aangename rode wijn van een halve liter en een soepterrine met erg lekkere soep, waarvan we zelf meer konden nemen. Na de soep kregen we een plak paté met wat garnering. De paté was ook heel lekker. Het hoofdgerecht bestond uit een bord couscous met gehaktballetjes in een saus. Daarbij kregen we een schaal met sla. We kozen als dessert chocoladetaart en amandel-honing-room taart. Allebei verrassend lekker. De rekening: €12,80 voor het menu, €1,20 voor de wijn en €1,30 voor de koffie, samen voor ons tweeën €30,60. Een aanrader. We aten binnen vanwege het weer, maar er is ook een gezellig terras.

6 september 2017 beoordeeld

Heel lekker, niets op aan te merken. Vlotte bediening. Prijs - kwaliteit het beste restaurant van kilometers in het ronde. Menus in alle prijsklasses.

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig en zeer simpel dorp , met een auberge .
Aangenaam terras en goede ontvangst .
Lekker en eenvoudige dagschotel ,soep , voor en hoofdgerecht.
Met dessert en koffie .
Vergezeld van een half liter jonge lekkere rode wijn.
Voor 15 € de man , daarom zat het restaurant vol.
Zeer aan te raden ....

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezocht en gevonden op een maandagavond. De bereidingen zijn met verse ingrediënten gemaakt en dat proef je. Ook de prijzen zijn correct.

15 februari 2017 beoordeeld

Gezellig , mooi gelegen in de buurt van kasteel. Heerlijk eten, prettige bediening.
Vooral als je buiten kan zitten is het leuk. Veel Fransen komen er ook.

Reizigers die Auberge des Marronniers bekeken, bekeken ook

Monbazillac, Bergerac

In Auberge des Marronniers geweest? Deel je ervaringen!