TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie vlinder tuin

Even voor tussendoor en leuk bezoek aan deze vlinder tuin . En niet al te grote overdekte kas maar ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
LEO L
via mobiele applicatie
Ben je in de buurt pak het zeker even mee

Leuke vlindertuin veel te zien en erg leuk voor de kleintjes! Ben je in de buurt ga dan zeker even ... meer lezen

Beoordeeld op 17 augustus 2019
Y2756WFmichelv
Gulpen, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 137 beoordelingen

Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuke vlindertuin veel te zien en erg leuk voor de kleintjes! Ben je in de buurt ga dan zeker even langs

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 13 juli 2019 via mobiele applicatie

Mooie vlindertuin met met name vlinders uit Costa Rica en Latijns Amerika. Op pakweg 600m2 kijk je je ogen uit ... Het is klein, maar fijn ...

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019 via mobiele applicatie

Erg mooie vlindertuin met veel exotische dieren. De nadruk ligt uiteraard op de vlinders maar er is ruimte voor loopvogeltjes, kameleons, kikkers, miljoenpoten, schildpadden, vissen...

Weinig info over de verschillende dieren. Loop lekker rond, het is klein maar je bent vooral bezig met stilstaan, kijken en genieten.
Mijn favoriet waren de blauwe Mexicaanse vlinders met de grote vleugels. Ik kan aanraden om meerdere rondes te maken, je mist de eerste keer een aantal zaken.

Het hoekje rechts achterin is ook leuk, daar is wel enige uitleg te vinden over de planten en ook de rupsen.

Tot slot hebben we nog wat gedronken, er is een klein winkeltje en mini restaurantje bij de tuin, je kunt er heerlijk buiten zitten.
Het eten is wat je verwacht op een plek als deze, prima voor het moment, maar verwacht er niet te veel van.

Al met al een erg leuke ervaring en prima prijs-kwaliteitverhouding.
Reken op ongeveer 60 minuten in de tuin (het is er 31 graden en 75% luchtvochtigheid, dus je bent blij als je weer buiten staat!)

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 17 mei 2019

Zeker de moeite waard. Ik heb er zo'n twee uur rondgelopen en veel mooie foto's kunnen maken. De tuin was kleiner dan ik van tevoren verwachtte maar achteraf maakte dit niets uit. Taart en koffie was er ook erg lekker (cheesecake)

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 8 mei 2019

In deze kleinschalige vlindertuin vliegen de prachtigste exemplaren. Je kunt het proces volgen vanaf de kweekkas tot volwassen vlinder. De tuin is prachtig aangelegd en uitstekend verzorgd. Prachtige bloemen en planten. Elke vlinder heeft zijn eigen kleur en geur ruimte. In enkele terrariums zijn ook kameleons, kikkers en salamanders te vinden. Prima gelegenheid om mooie macro foto’s te maken.

Datum van activiteit: mei 2019