“Topbeleving!!!”
Beoordeling van Sir Kwinten

Sir Kwinten
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Lennik
Keukens: Belgisch, Frans, Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Beschrijving: Wijnrestaurant Sir Kwinten is gevestigd in een statig herenhuis, op de markt van Sint-Kwintens-Lennik. Sinds 2005 is Sir Kwinten uitgegroeid tot een gevestigde waarde in het Pajottenland en ver daarbuiten. Sommelier Yanick Dehandschutter werd in 2009 dagelijks verantwoordelijke. Zijn broer Sam vervoegt het team sinds 2013. Onze chef selecteert de beste producten en creëert eigentijdse gerechten met verrassende smaken. Naast het seizoensmenu en de wisselende suggesties, hebben we een aantal klassiekers op de kaart. Het 3-gangen keuzemenu is te verkrijgen vanaf € 35. Dit is een zeer toegankelijke formule, met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Hiervoor werden wij door de Michelin Gids beloond met een Bib Gourmand. Op weekdagen kan u bij ons ’s middags terecht voor een zeer verzorgde lunch aan € 25. Als wijnrestaurant willen we Sir Kwinten een extra dimensie geven door de geselecteerde wijnen in perfecte harmonie te brengen met het gerecht. Bij ieder gerecht op de kaart stelt onze sommelier u een zorgvuldig uitgekozen ‘Wine by the glass’ voor. Graag tot binnenkort in Sir Kwinten!
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eten, ontvangst beleving was TOP!!!
Prachtig werk van dit jonge team! Yanick blijf wie je bent, heel gewoon, ontspannen zonder allures!
Enige tip, zorg dat er nog wat champagne koud ligt van elke soort ook na de service .
Besluit: hier moet je geweest zijn als je al je zintuigen ten volle wil prikkelen/verwennen ! Doe zo voort.

Datum van bezoek: juni 2021

24 juni 2021 beoordeeld

Na 15 maanden terug kunnen genieten in sfeer en stijl.
Nieuw decor en fijne, ruime tafelzetting. Chique serviesvariaties.
Originele frisdranken maison. Wijn zoals het hoort.
En meer dan zijn Michelinster waard : van het bord naar de explosie van smaken in de mond.
Geserveerd met hartelijke, familiale touch door patron en zaalpersoneel. De service maakt het af.

Datum van bezoek: juni 2021
15 februari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Valentijnmenu super
Bedankt voor de perfecte service !
Zoals altijd !
Dr MG
Hopelijk tot binnenkort in resto !

Datum van bezoek: februari 2021
7 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Corona diner besteld, perfect op tijd geleverd. Handig voorzien van de nodige instructies. Maar bovenal fantastisch gesmaakt, we kozen voor het 4 gangenmenu en dat was perfect kwa hoeveelheid en variatie. Zeker voor herhaling vatbaar !

Datum van bezoek: november 2020
20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van de uitgebreide menu met aangepaste wijnen. Zeer lekkere en mooi gepresenteerde gerechten. Meer dan genoeg gegeten. Ook genoten van de schitterende wijnen die rijkelijk worden geschonken. Het was een geweldige ervaring op het mooie terras van het Krekelhof.
Zeker een aanrader voor iedereen die houdt van lekker eten en drinken in een mooi kader.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Sir Kwinten bekeken, bekeken ook

Lennik, Vlaams-Brabant
Ninove, Oost-Vlaanderen

Gooik, Vlaams-Brabant

In Sir Kwinten geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.