“Heerlijke vis op een prachtlocatie!”
Beoordeling van The Flying Fishbone

The Flying Fishbone
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Restaurants in Savaneta
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
14 februari 2019 beoordeeld

Prachtig gedineerd in sfeervol blauw licht, voetjes in het zand, geruis van de zee. Een geweldige service van onze gastheer Michael, die ons goed advies gaf, veel wist te vertellen over de gerechten die hij ons serveerde. Niet overdone-amerikaans, maar op gepaste afstand een uitstekend gastheerschap.

Het eten was echt memorabel: de tuna tataki was een goede portie van superverse tonijn, kort geschroeid, met heerlijke zeewiersalade en wasabimayonaise. De viscurry (Savaneta seafood history) was een smaakvolle, uitgesproken curry (Savaneta seafood history) met vier verschillende soorten vis, een bijzondere ervaring om de verschillende texturen naast elkaar te proeven. Witvis is niet zomaar witvis! Mijn gezelschap was ook zeer te spreken over de garnalen en surf&turf. Ook de desserts waren zeer goed, zowel qua presentatie en smaak als qua formaat. De chocolate ravioli (soort oliebolletjes gevuld met chocolade) paste perfect bij de peer, en ook de geflambeerde baked alaska was spectaculair.

Iets wat me wel stoorde was het sterke verschil in portiegrootte: zeker mijn hoofdgerecht was veel groter dan de andere porties. De viscurry was een enorme berg rijst bedekt met een rijke currysaus, met acht enorme brokken vis, plus schelpdieren. Dat vergeleken met de bescheiden schepjes risotto en aardappelpuree bij mijn gezelschap was dit echt buiten proportie- en dat reflecteerde zich allesbehalve in de prijs. Kortom, met oogjes groter dan mijn maag lag ik de volgende dag ziek op bed.

Datum van bezoek: december 2018

13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige ambiance. Voetjes in het zand. Lekker eten. Prima persoonlijke bediening van Michael. Kortom: aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019
10 februari 2019 beoordeeld

De locatie is prima. Lekker met je blote voeten in het zand of zelfs in het water (bij hoog water). Eten is redelijk, maar erg duur. Bediening is te glad en opdringerig.

Datum van bezoek: februari 2019
1 december 2018 beoordeeld

Zijn hier vorige week geweest. De ligging aan het water is geweldig. Je kunt met je voeten in het water dineren. Het ziet er sfeervol uit, alleen de tafels in het water zijn zo donker dat je niet kunt zien wat je eet. Mijn partner had gefrituurde inktvis als voorgerecht, . Het deeg erom heen was zo dik, dat er geen smaak te vinden was van de inktvis ringen. Ik zelf had voor het hoofdgerecht stukjes vis in een curry saus. De portie was zo groot dat ik er bijna onpasselijk van werd. Eten us niet verfijnd.

Datum van bezoek: november 2018
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige plek, voetjes in het water, rekje voor de slippers. Het eten was heerlijk, bediening ook netjes en vriendelijk. Een heerlijke avond gehad! Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die The Flying Fishbone bekeken, bekeken ook

Palm Beach/Eagle Beach, Aruba

In The Flying Fishbone geweest? Deel je ervaringen!