22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten dit hotel op doorreis naar Phantasialand met een bongobon.
Heel vriendelijke ontvangst, zowel bij inchecken als bij het ontbijt.
Kamers zijn basic maar dit weet je op voorhand.
Geen lawaaihinder ondervonden.
Ontbijt biedt alles wat men nodig heeft.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2017

Beste Gast, hartelijk bedankt voor uw positieve feedback.
Het doet ons plezier te lezen dat u en uw partner genoten hebben van jullie verblijf in ons hotel in Raeren. Ons team bedankt jullie voor het mooie complimentje over de gastvrijheid. We vinden het fijn dat het ontbijt jullie gesmaakt heeft en we hopen dat jullie bezoek aan het Phantasialand attractiepark heel leuk is geweest.
Nogmaals bedankt en graag tot een volgende keer,

12 juli 2017 beoordeeld

Geen ventilatie mogelijkheden tenzij na speciale aanvraag bij de medewerkers. Eventueel een ventilator of speciale sleutel te verkrijgen om het raam verder open te zetten. Ook met het raam verder open is er geen doorstroom van versere lucht en de ventilator draai de warme lucht in de rondte. Deze benauwdheid is al jaren een punt van kritiek en het hotel is blijkbaar niet bij machte of voornemens er iets aan te verbeteren. Dus voor ons; over en uit !
Indien hitte/benauwdheid geen probleem voor U en de oordopjes mee-ingaan dan kunt U prima verblijven en niet duur eten in het cafetaria naast de deur.
Wel: de medewerksters en de netheid van deze Ibis zijn Opperberst!
Het huisdier of de hond mogen mee voor 5 euro. Ook voor de hond is het afzien in de te benauwde kamer.
Nogmaals; de bezettingsgraad is voldoende goed om geen verbetering aan te brengen in de regelmatig terugkerende klachten. Dus slikken of doorrrrrijden.!

Kamertip: Alle kamers zijn eender wat betreft herrie en hitte.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Beste gast, Vriendelijk dank voor uw feedback.
We betreuren het dat u last had van de hitte en excuseren ons voor het slechte functioneren van de ventilatie. Toch zouden wij graag een kleine toelichting geven ivm de ventilatie: wij hebben inderdaad een lange tijd gestreden met een ventilatieprobleem. De reden waarom dit niet zo snel opgelost raakte als wij wilden, is dat het moeilijk was uit te vinden wat precies het defect was en hoe dit het beste kon worden opgelost. Wij hebben lange tijd gezocht naar een oplossing en daartoe ook meerdere bedrijven geconsulteerd. Intussen is de precieze oorzaak eindelijk gevonden en morgen komt een technicus om het probleem nu definitief op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Niet alle ramen kunnen helemaal open omwille van de brandvoorschriften. Wij waarderen het dat u verder erg tevreden was van de netheid van het hotel en de vriendelijkheid van de service. We zouden het ook fijn vinden u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen.
Met hartelijke groet en dank voor uw begrip,

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel kon je kiezen met de kruitvat bonnen, hotel was prima voor 1 nachtje, de kamer was wel erg warm en het koelde niet gauw af, matrassen waren hard, personeel vriendelijk en ontbijt prima:) kortom voor een dagje prima, veel langer zou ik niet aanbevelen.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Beste Michael,
Vriendelijk dank voor het delen van je ervaring.
We vinden het leuk dat je het lekkere ontbijt vermeldt alsook de vriendelijkheid van onze medewerkers. Het spijt ons dat het bed niet helemaal comfortabel was en we zullen dit zeker laten nakijken. Onze matrassen worden geregeld gecontroleerd en vervangen. We noteren ook je opmerking over de hitte. Dergelijke temperaturen zijn ongebruikelijk voor onze regio en we excuseren ons voor het ongemak.
Met hartelijke groet en graag tot een volgende keer,

10 april 2017 beoordeeld

Nette, kleine kamer voor een redelijke prijs. Ontbijt is 7,50 dus verwacht er niet al te veel van. Vriendelijk personeel. Niets is teveel gevraagd binnen demogelijkheden van het hotel. Geen last gehad van geluidsoverlast

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017

Beste Ron,
Hartelijk bedankt voor deze sympathieke beoordeling.
Het doet ons plezier dat u tevreden was van uw verblijf en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Silvia De Giorgi, Manager.

6 april 2017 beoordeeld

de kamers zijn geluid dicht , naast de snelweg en parking van de vrachtwagens .echt prima ,
ik kom nog zeker terug , wc en doch,s en kamer zelf in zeer goed onderhouden , men kan nog even iets drinken aan de automaten , onbijd was lekker

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2017

Beste gast,
Hartelijke dank voor uw positieve beoordeling.
Het doet ons heel veel plezier te lezen dat alles naar wens was en we kijken ernaar uit u opnieuw onder onze gasten te mogen rekenen.
Silvia De Giorgi, Manager.