Gratis annuleren tot 26/07
Priceline
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

Priceline
Gratis annuleren tot 21/07
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 97 per nacht.

Gratis annuleren tot 26/07
  • Zwembad
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 114 per nacht.

Travelocity
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 86 per nacht.

22 februari 2017 beoordeeld

Kamertip: Alles was top in orde .
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 februari 2017

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een typisch doorreishotel,goed voor 1 nacht,kamers waren klein,en ontbijt was gewoon,niks teveel maar niks tekort,ideaal als tussenstop,vriendelijk personeel,en voldoende parking,wel eventjes rijden om nog iets te zien

Verbleef: december 2016
Silvia D, Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2016

Beste Johan,

Hartelijk bedankt voor je mooie en eerlijke review.
Het is voor ons heel belangrijk om feedback te krijgen. Hierdoor kunnen wij ons produkt of service verbeteren daar waar nodig.

Nogmaals bedankt en hopelijk mogen wij u binnenkort nog eens bij ons begroeten.

17 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed ontbijt. Makkelijk bereikbaar via de autoweg. Zo in Aachen en zo in België. Bed was beetje hard maar personeel uiterst vriendelijk. Ontbijt is niet heel erg uitgebreid maar prima. Alleen jammer dat er geen eitjes waren

Verbleef: december 2016, reisde met een partner

Beste Danielle,

Bedankt voor de leuke beoordeling.
Het doet ons keer op keer plezier om positieve feedback te krijgen.
En ook bedankt voor de opmerking ivm het ontbijt. Wij zijn er bij om te kijken hoe of wat wij kunnen veranderen aan ons buffet. Ik hou de opmerking in mijn achterhoofd.

Hopelijk mogen wij u binnenkort nog eens bij ons begroeten.

13 december 2016 beoordeeld

Vriendellijk en behulpzaam personeel, vrij snel internet aangezien ik 2 kranten vrij vlug kon downloaden. Ondanks de autostrade vrij goed geslapen met gesloten venster.
Misschien een tip voor het hotel plaats airco , want in de zomer zou het er te warm kunnen zijn

• Verbleef: december 2016, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beste,

Van harte bedankt voor de mooie feedback die u ons gegeven hebt.
Hiervoor doen wij het. Het is het belangrijkste voor ons dat u als klant tevreden bent.
Hopelijk zien wij u binnenkort nog eens in ons hotel.

4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed budget hotel op de grens tussen belgie en duitsland bij aken. Prima bed. Kkeine kamer. Wifi deed het niet geweldig. Gratis parkeren. Parkeren is veilig. Ontbijt was erg goed. Vriendelijk personeel. Aan te raden. Wellicht zeer warm in de zomer. Geen airco.

Verbleef: december 2016, reisde voor zaken

Beste Joost,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!
We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.
Ook bedankt voor je opmerking van de airco. Dit nemen wij zeker mee naar een volgende vergadering.

Hopelijk tot een volgende keer.