“Basic maar okay.”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Ibis budget Aachen Raeren Grenz
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Raeren
7 maart 2017 beoordeeld

Ik heb hier overnacht met 2 kinderen. Dat is goed te doen want er zijn drie slaapplekken op de kamer. Het hotel is basic, maar schoon. De bedden zijn behoorlijk goed. In de hal beneden staat een automaat waar drinken of een snack uit te halen is. Wij vonden dat we waar kregen naar ons geld, en zelfs meer! Het is een beetje een rare locatie aan de snelweg, maar we hadden absoluut geen last van het verkeer.

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2017

Beste Evelien, Het doet ons plezier te vernemen dat alles naar wens was.
Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring en graag tot een volgende keer.
Vriendelijke groet uit Aken, Silvia De Giorgi, Manager.

22 februari 2017 beoordeeld

Kamertip: Alles was top in orde .
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 februari 2017

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een typisch doorreishotel,goed voor 1 nacht,kamers waren klein,en ontbijt was gewoon,niks teveel maar niks tekort,ideaal als tussenstop,vriendelijk personeel,en voldoende parking,wel eventjes rijden om nog iets te zien

Verbleef: December, 2016
Silvia D, Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2016

Beste Johan,

Hartelijk bedankt voor je mooie en eerlijke review.
Het is voor ons heel belangrijk om feedback te krijgen. Hierdoor kunnen wij ons produkt of service verbeteren daar waar nodig.

Nogmaals bedankt en hopelijk mogen wij u binnenkort nog eens bij ons begroeten.

17 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed ontbijt. Makkelijk bereikbaar via de autoweg. Zo in Aachen en zo in België. Bed was beetje hard maar personeel uiterst vriendelijk. Ontbijt is niet heel erg uitgebreid maar prima. Alleen jammer dat er geen eitjes waren

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

Beste Danielle,

Bedankt voor de leuke beoordeling.
Het doet ons keer op keer plezier om positieve feedback te krijgen.
En ook bedankt voor de opmerking ivm het ontbijt. Wij zijn er bij om te kijken hoe of wat wij kunnen veranderen aan ons buffet. Ik hou de opmerking in mijn achterhoofd.

Hopelijk mogen wij u binnenkort nog eens bij ons begroeten.

13 december 2016 beoordeeld

Vriendellijk en behulpzaam personeel, vrij snel internet aangezien ik 2 kranten vrij vlug kon downloaden. Ondanks de autostrade vrij goed geslapen met gesloten venster.
Misschien een tip voor het hotel plaats airco , want in de zomer zou het er te warm kunnen zijn

• Verbleef: December, 2016, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beste,

Van harte bedankt voor de mooie feedback die u ons gegeven hebt.
Hiervoor doen wij het. Het is het belangrijkste voor ons dat u als klant tevreden bent.
Hopelijk zien wij u binnenkort nog eens in ons hotel.

4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed budget hotel op de grens tussen belgie en duitsland bij aken. Prima bed. Kkeine kamer. Wifi deed het niet geweldig. Gratis parkeren. Parkeren is veilig. Ontbijt was erg goed. Vriendelijk personeel. Aan te raden. Wellicht zeer warm in de zomer. Geen airco.

Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken

Beste Joost,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!
We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.
Ook bedankt voor je opmerking van de airco. Dit nemen wij zeker mee naar een volgende vergadering.

Hopelijk tot een volgende keer.

13 oktober 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst en bekwame medewerkers.
Prima ontbijt voor de prijs van 7,50 EUR. Aangename ontbijtruimte.
Dankzij de uitstekende isolatie niets gemerkt van nachtlawaai (de kamer was nochtans aan een auto/camionparking van de autosnelweg gelegen)

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Silvia D, General Manager van Ibis budget Aachen Raeren Grenz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2016

Van harte bedankt voor de vriendelijke beoordeling.
Het doet altijd deugd om positieve feedback te krijgen.
Ik geef dit natuurlijk ook door aan mijn collegas.

Hopelijk tot een volgend bezoek.

Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Raeren in overweging
op 40,2 km afstand
Hotel Alt Montjoie
nr. 5 van 18 in Monschau
36 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ibis budget Aachen Raeren Grenz geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ibis budget Aachen Raeren Grenz

Adres: Aire de repros de Lichtenbusch, Raeren 4731, België (Voorheen Etap Hotel Raeren Aachen Grenze)
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Provincie Luik > Raeren
Voorzieningen:
Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Raeren
Prijsklasse: € 41 - € 52 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:1 ster(ren) — Ibis budget Aachen Raeren Grenz 1*
Aantal kamers: 86
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Accorhotels.com, Expedia, 5viajes2012 S.L. en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Ibis budget Aachen Raeren Grenz met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?