Beoordeeld op 24 juni 2020

ik werd om vijf uur gebeld hoe laat ik aan zou kommen want de receptie was dicht zes uur waren wij op de kamer we hadden wat kleding op de tafel gelegd die konden gelijk in de was zo smerig was de tafelde wasbak was vuil de douch vloer was smerig morgens kreeg ik te horen we zijn drie maanden dicht geweest dat vindt ik geen reden om de kamer smerig te laten en de gasten er zo in te zetten

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 2 augustus 2018

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 maart 2018

bedden waren zo hard dat we onze reis net zo vermoeid voortzetten als dat we de avond ervoor waren aangekomen. Geen oog dichtgedaan. Tevens was er maar voor twee personen een bed opgemaakt terwijl er voor drie was gereserveerd. We doen dit nooit meer. We geven liever wat meer uit de volgende keer.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 26 september 2017

Met een budget hotel hoef je niet hoge verwachtingen te hebben. Het is dan ook een prima optie voor als je op doorreis bent. De bedden zijn wel vrij hard (persoonlijke voorkeur, voor mij wat te hard) en hele dunne kussens. Vraag dus om een extra kussen of neem je eigen mee. Hotel verder schoon en rustig.

Voor 7,50 eur kan je ontbijten. Acceptabele prijs.

Overigens netjes dat ze mij belden om even te checken hoe laat ik zou arriveren, omdat het buiten de openingstijden van de receptie zou aankomen. Overigens is dat geen probleem, kan je via een apparaat inchecken.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 28 augustus 2017

Correct zonder overbodige luxe. Goede bedden, douche en wastafel klein maar eficient. Ideale kamer voor lage prijs voor bv iemand op doorrit.
Ontbijtbuffet sober maar meer dan voldoende om dag te starten.

Datum van verblijf: augustus 2017