Maps801519

Cursus hospitality kan geen kwaad.

3,0 van 5 bollen4 jun 2024 beoordeeld
Drie dagen (2 nachten) in Chateau De Raay geweest. Het hotel is sfeervol en ligt in een prachtige omgeving. De kamer was erg ruim en schoon, het bed prima. Helaas was het rolgordijn van een van de twee ramen kapot, kon niet meer open. Daarnaast hadden wij op de kamer last van een hinderlijk geluid (leek op een generator). Onze ervaringen met het personeel zijn wisselend. Sommige personeelsleden kunnen wel een cursus "hospitality" gebruiken. De jongedame aan de receptie bij het inchecken ging ze ons zitten aankijken in plaats van de te vragen wat zij voor ons kon betekenen. Op het terras buiten was geen bediening te vinden, die zijn we zelf maar gaan zoeken. In het restaurant de eerste avond geen vriendelijk woord van de (ook jonge) dame die ons bediende, slechts de vraag wat ons kamernummer was. De tweede avond was de bediening, een oudere dame, overigens veel vriendelijker en beter.
Het eten in De Raay is O.K., niets meer. Al met al een stevige prijs voor het gebodene.

Ingrid & Arie
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Kamer 4
    Bast
    4.9 km van Fletcher Hotel Château De Raay
    Meer hotels in Baarlo bekijken
    Beoordeeld op 10 mei 2024

Uitgebreide lunch besteld a 27,50 pp voor familiefeest. Receptie begon al met het niet goed registreren van de aankomst tijd. Pas na 3x bellen werd het gecorrigeerd. De uitgebreide luxe lunch was ver beneden peil, geen keuze uit 2 soepen, geen luxe broodjes, alleen karig belegde harde broodjes ham/kaas. Veel vliegen die deze broodjes kennelijk wel konden waarderen. Wij daarna niet meer. Goedmakertje nog enige broodjes zalm. Bediening beneden alle peil, vanaf de tafel zicht op de toiletten. Reactie op onze opmerking over de slechte service?? Sorry, we bieden uw een high tea aan voor 2 personen, (die in de aanbieding staan) kosten 32,50 .We waren er met 9 mensen. Veel winst gemaakt , maar zielige tegemoetkoming. Een lunchroom in de buurt is beter.Toen nog eens 3x een rekening gekregen voor wat met tegenzin allang betaald was.Al met al een zielige bedoening voor zo'n consortium. Wij hebben niet de intentie hier nog eens terug te komen

Datum van verblijf: mei 2024
    Beoordeeld op 28 april 2024

We hebben op een zondagmiddag met 6 personen heerlijk gegeten in het restaurant. We hadden gereserveerd, de tafel stond klaar. Personeel was uiterst vriendelijk en attent. We wilden graag aan ronde tafel zitten en dat werd direct geregeld. Eten kwam keurig op tijd en was van goede kwaliteit en tegen redelijke prijzen. Gezellig restaurant met glazen overkapping en uitzicht op de tuin. Aanrader. Aandachtspunten: Alles engelstalig dat past eigenlijk niet in Limburg (de WC's worden met de in deze omgeving belachelijke naam Restrooms aangeduid ) ; EUR 4,50 voor 1 stukje brood bij de soep is buitenproportioneel.

Kamertip: In de omgeving kun je prachtig wandelen in mooi bos
    Datum van verblijf: april 2024
    Beoordeeld op 25 maart 2024

Een over de top hotel met ongeïnteresseerde medewerkers zonder leiding. Kamers herhaaldelijk niet goed schoon en receptionisten waar men mogelijk subsidie voor krijgt om ze een werkplek te geven. Kom op management: dit kan veel beter. Voor nu sla ik dit hotel ben over.

Datum van verblijf: januari 2024
    Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 14 maart 2024

Geweldige locatie, met prachtige kamers en leuke en vriendelijk personeel.

Als tip geef ik mee, even naar de kussens te kijken en wellicht de lift te maken, zeker als je met oudere mensen te maken hebt is trappen lopen niet echt een prettig iets.

Kamertip: wij vonden het gewoon super, kussens zijn alleen beetje zacht en dat vonden we wel jammer. Eten is goed en personeel super vriendelijk
    Datum van verblijf: februari 2024
    Beoordeeld op 28 februari 2024

Prijs/kwaliteit staat totaal niet in verhouding als dat van een echte 4 sterren hotel!

We hadden een Fletcher dinerbon gekocht, in de veronderstelling dat wij hier lekker van konden eten in het restaurant. Fletcher hanteert voor een aantal restaurants een toeslag van €10 per persoon. Ik ga er dan vanuit dat je waar krijgt voor je geld, je betaald immers een extra toeslag. Dan mag je ook er wel van verwachten.

Bij inzien van het menu, werd er wederom op bijna elk gerecht een toeslag berekend. Zeer misleidend, daar je denkt te dineren voor €35, wat achteraf gezien effe twee keer zo duur wordt. Enfin, we namen het maar voor lief omdat we ons dagje leuk wilden afsluiten.

We werden geholpen door een floormanager, die druk in de weer was met zichzelf en geen oog had voor wat er om zich heen speelde. Service, klantgericht-en vriendelijkheid was echt ver heel te zoeken. Overig personeel (2) was soms in geen velden of wegen te bekennen. Stelde je een vraag dan kreeg je geen of nietszeggend antwoord. Onderling werd er ook totaal niets afgestemd. Een chaotische bende om helemaal niks.

Laat ik vooropstellen dat het totaal niet druk was in het restaurant. Hooguit een tafel of 7 a 8 wat bezet was. Dus wij gingen er eigenlijk vanuit dat we snel het eten kregen opgediend. Welgeteld 45 minuten later werd pas het koud voorgerecht geserveerd. We hadden gelijk maar gevraagd of hoofdgerecht direct kon worden uitgeserveerd. Dit werd 20 minuten later opgediend. Ik heb er twee hapjes van gegeten omdat het echt niet te pruimen was! Er werd niet eens gevraagd of het had gesmaakt of wat de reden was dat ik m’n maaltijd amper had aangeraakt! De tafel werd zonder een woord te wisselen, zonder blikken of blozen afgeruimd! Als afsluiter mochten we het bolletje ijs met een vork eten. Dit was ingefluisterd door de floormanager omdat hij in de veronderstelling was dat wij al weg waren maar we stonden effe buiten omdat we aan het roken waren. Normaliter meldden wij dit altijd echter was er geen personeel zichtbaar aanwezig. Tja, dat krijg je als je zoveel met jezelf bezig bent en geen oog hebt voor jouw omgeving! Zn slechte service heb ik werkelijk waar nog nooit gehad!

Omgeving en locatie zijn top. Hotel-en badkamer zijn groot en op zich prima voor een overnachting. Wel moet je van te voren de kamer inspecteren op insecten. Daar we een dode tor in de koelkast hadden liggen en een niet gedefinieerde levend insect in bed. Dit was eens en nooit meer! Wat een desillusie!

Kamertip: Er wordt in het restaurant een beroep gedaan op uw geduld, houdt hier rekening mee.
    Datum van verblijf: februari 2024